Αποστολέας Θέμα: Opel GT (2006)  (Αναγνώστηκε 28048 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Moufas

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 2390
    • http://www.moufas.com
  • Gender: Male - Άνδρας
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 10, 2006, 02:24:52 μμ »
Παράθεση από: "Kadettoulas"
πιστευω πως θα εχει γυρω στα 50χιλ στην τιμη του S200 περιπου....

Γιατί σκεφτίκες να το πάρεις Εβραιοσκοτσέζε καβουροτσέπι ?

Ψοριάρι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Moufas »
-->video

Αποσυνδεδεμένος Kadettoulas

  • Veteran
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 2257
    • http://www.OpelClub.Gr
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 11, 2006, 01:15:23 μμ »
Παράθεση από: "Moufas"
Παράθεση από: "Kadettoulas"
πιστευω πως θα εχει γυρω στα 50χιλ στην τιμη του S200 περιπου....

Γιατί σκεφτίκες να το πάρεις Εβραιοσκοτσέζε καβουροτσέπι ?

Ψοριάρι

1ον σαν μοντερειτορ που εισαι θα επρεπε να ξερεις .... οπως καποτε χτυπιοσουν .... πως δεν πρεπει να ειμαστε οφ-τοπικ, κατι που κάνεις.....
και 2ον θα φέρεις κανα dvd να πουλησεις την τετάρτη?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Kadettoulas »

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 46
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #32 στις: Ιούνιος 15, 2006, 10:51:42 πμ »
Καλημερα,
πριν απο κανα 2μηνο ειχα μιλησει με τον γενικο διευθυντη γνωστης αντ/πειας opel και οσον αφορα στην τιμη για την Ελλαδα μου ειπε πως με δεδομενη τιμη Ευρωπης 30,000 ,εδω θα ερθει αντε 3κ πιο πανω.

Ειναι ενα φανταστικο αμαξι απο ολες τις αποψεις και κυριως το νεο μοτερ ECOTEC SIDI TURBO,με αμεσο ψεκασμο(direct injection) και duall scroll turbo.
Εχει και μπλοκε διαφορικο,τα πιστονια ειναι forged(σφυρηλατα) οι βαλβιδες ειναι sodium filled,εχει μεταβλητο χρονισμο,max boost 20psi δλδ 1,25 bar,ανεξαρτητη αναρτηση μπρος πισω με διπλα ψαλιδια.


http://www.dropshots.com/day.php?userid ... e=20060314

δειτε εδω μερικες φωτο που εχω μαζεψει...!

εχει ηλεκτρονικο boost gauge μεσα στον πινακα οργανων,συμπιεση 9,2/1 και το μοτερ ειναι τετραγωνο 86χ86
επισης τα πιστονια εχουν oil jets τα οποια ψεκαζουν λαδι για να ριχνουν την θερμοκρασια .
Το φιλτρο λαδιου πλεον ειναι επανω και οχι κατω απο το μοτερ που σημαινει οτι δεν θα κρατα και μια μικρη ποσοτητα λαδιου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από MEGAS »

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 46
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #33 στις: Ιούνιος 15, 2006, 10:58:33 πμ »



οριστε και η δυναμομετρηση του ,κατα τα λεγομενα της GM.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από MEGAS »

Αποσυνδεδεμένος Moufas

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 2390
    • http://www.moufas.com
  • Gender: Male - Άνδρας
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #34 στις: Ιούνιος 15, 2006, 11:11:26 πμ »
Μπραβο ρε Μεγακλή πολύ καλές οι πληροφορίες σου. Από ότι διάβασα έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά σε μοτέρ και πλαίσιο. Μακάρι να βγούν αρκετά κομμάτια στους δρόμους να γουστάρουμε.

Φάσμα οφέλειμων στροφών 3000rpm
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Moufas »
-->video

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3516
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #35 στις: Ιούνιος 15, 2006, 11:24:09 πμ »
Παράθεση από: "MEGAS"
Καλημερα,
πριν απο κανα 2μηνο ειχα μιλησει με τον γενικο διευθυντη γνωστης αντ/πειας opel και οσον αφορα στην τιμη για την Ελλαδα μου ειπε πως με δεδομενη τιμη Ευρωπης 30,000 ,εδω θα ερθει αντε 3κ πιο πανω.

Αυτο εμαθα και εγω περιπου στα 32-33 χιλ !!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Anonymous »

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 46
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #36 στις: Ιούνιος 15, 2006, 11:38:31 πμ »
μερικα αλλα στοιχεια...

το κιβωτιο θα ειναι 5αρι απο την Aisin,η ιδια φτιαχνει και το 6αρι σασμαν για τα sporty miata αλλα και για το lexus.
το κιβωτιο ειναι αυτο στην φωτο...



επισης ,ενα πολυ σημαντικο στοιχειο ειναι οτι πλεον ο πρωτος Ο2 sensor θα ειναι wide band(δλδ με ευρος volt απο 0 μεχρι και 5)pragma πολυ χρησιμο αφου θα εχει ακριβεστατη απεικονιση της αναλογιας αερος/καυσιμου...εχω και γω wide band στο miata μου (zeitronix )και ειναι πολυ χρησιμο.
η πιεση στην γραμμη τροφοδοδιας λογω direct injection ειναι απο 50-150 bar.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από MEGAS »

Αποσυνδεδεμένος GCOUPE

  • Novice Member
  • **
  • Μηνύματα: 176
    • http://www.siasos.gr
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #37 στις: Ιούνιος 15, 2006, 01:25:05 μμ »
Το δίλλημα που έχω είναι αν θα το πάρω Μαύρο ή κόκκινο!!! Το έχω τάξει στη γυναίκα μου να της το κάνω δώρο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από GCOUPE »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3516
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #38 στις: Ιούνιος 15, 2006, 01:39:17 μμ »
Εμένα μου λύθηκε το δίλλημα ....ΚΟΚΚΙΝΟ!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Anonymous »

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 46
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #39 στις: Ιούνιος 15, 2006, 01:55:23 μμ »
:D

τελικα αρεσει πολυ βλεπω το gt...!

μερικα επιπροσθετα στοιχεια για την αναρτηση ειναι οτι φορα BILSTEIN monotube(μονου σωληνα και οχι διπλου οπως τα περισσοτερα)coilover.
Επισης το πατωμα ονομαζεται kappaplatform και ειναι το διο με το saturn sky redline και το pontiac solstice GXP.

Η οροφη ανοιγοκλεινει με το χερι και πρεπει να βγεις εξω για να την ανοιξεις/κλεισεις.
Ο χωρος αποσκευων δεν ειναι μεγαλος αλλα τελικα ισως ετσι να δειχνει και στην πραξη να χωρα και 2-3 σακους πχ..
δειτε...

χωρις σακους...



με σακους....



και ενα luggage rack ..

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από MEGAS »

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 46
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #40 στις: Ιούνιος 15, 2006, 02:04:09 μμ »
το ηλεκτρονικο boost gauge..




το μοτερ(φορεμενο σε pontiac solstice gxp)...



η πισω αναρτηση με τα διπλα ψαλιδια..


το διαφορικο..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από MEGAS »

Αποσυνδεδεμένος flou

  • Novice Member
  • **
  • Μηνύματα: 248
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #41 στις: Ιούνιος 15, 2006, 02:57:18 μμ »
αμαν Megas, τρελλλα ειναι. μου εφτιαξες το μεσημερι. Ας αρχισουμε να ονειρευομαστε!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από flou »

Αποσυνδεδεμένος Moufas

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 2390
    • http://www.moufas.com
  • Gender: Male - Άνδρας
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #42 στις: Ιούνιος 15, 2006, 03:09:56 μμ »
Έλα μου ντε. Για καλό γράφτικες ρε Μεγακλή. Φυτίλια μας άναψες.

Αυτό που πρέπει να ανοιγοκλείνεις την οροφή με το χέρι με ξενέρωσε τελείως.

Δεν θα το πάρω τελικά  :D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Moufas »
-->video

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 46
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #43 στις: Ιούνιος 15, 2006, 03:19:05 μμ »
:D
η αληθεια ειναι οτι εχω και αλλες πληροφοριες αλλα αν σας "την δινω" να μην γραψω τπτ...! :roll:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από MEGAS »

Αποσυνδεδεμένος flou

  • Novice Member
  • **
  • Μηνύματα: 248
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #44 στις: Ιούνιος 15, 2006, 03:35:25 μμ »
MEGAS μου εκανες μεγαλη ζημια μιλαμεεεεεε. Μπηκα στη διευθυνση που εδωσες και ειδα φωτο!!!!!!!!!!!!!!! Μηπως ειναι τελειοοοοοοοοο????? μουρη, κωλος, ταμπλο, εξατμισεις, το μονο που με...χαλαει και εμενα ειναι η οροφη... αλλα ειναι πραγματικα ΤΟ αυτοκινητο..... Αιντε ντερτια παλι... και ποιος ακουει τη γυναικα μου.......!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από flou »

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal