Αποστολέας Θέμα: corsa??!  (Αναγνώστηκε 6017 φορές)

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
Re: corsa??!
« Απάντηση #45 στις: Απρίλιος 16, 2007, 07:19:42 μμ »
Παράθεση από: "ektoras"
Παράθεση από: "OPEL PARTS GREECE"
Παράθεση από: "ektoras"
Παράθεση από: "nena"
Παιδιά καλώς σας βρήκα! [smilie=bows.gif]
Επειδή κοντεύω να σκάσω με την επιλογή αμαξιού- λες κι είναι πρόβλημα να θες να πάρεις αμάξι [smilie=chair.gif] !!!-πείτε μου όσοι έχετε corsa...Τι προβλήματα σας έβγαλε και πώς πάνε τα service...ξεζούμισμα???  [smilie=evil.gif]
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Α!!!Σκέφτομαι για το 1.2,σέρνεται  stretcher ή έχει καλή κίνηση στα 100km/h???


Φίλε καλησπέρα και από εμένα. Έχω και εγώ το καινούργιο Corsa 1.2 sport 3θ.

Το αυτοκίνητο το έχω τρείς μήνες (20/01) και έχω κάνει 4000χλμ.

Λοιπόν η μηχανή του είναι αρκετά καλή. Μέσα στη πόλη είναι super, σε μεγάλους

δρόμους αν δε ζητάς επιτάχυνση στα 150-170 πάει μια χαρά και είναι αρκετά σταθερό.

Από κρατήματα όπως είπαν και τα άλλα παιδια το αυτοκίνητο γ@μεί.

Από εξωτερ. εμφάνιση το έχω σε κόκκινο και νομίζω ότι είναι το χρώμα που του πάει πιο πολύ.

Αυτά με τα καλά του αυτοκινήτου.

Για τα κακά σου λέω τα εξής με απόλυτη ειλικρίνεια:
1. 3 μήνες το έχω και έχω πάει 6 φορές στην αντιπροσωπεία.
2. Τις πρώτες 5 φορές το έχω πάει για λόγους τριγμών. Τρίζουν τα πλαστικά στο πίσω δεξιά μέρος του αυτοκινήτου και κοπανάνε τα τζάμια όταν είναι ανεβασμένα. Το πρόβλημα των τζαμιών λύθηκε με ψέκασμα με σπρει σιλικόνης στα λάστιχα των τζαμιών!!! Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα.
3. Την τελευταία φορά που το πήγα ήταν η πιο σοβαρή. Μου κάηκε ο πίνακας οργάνων!!! Ο έμπορος μου είπε ότι τέτοιο πρόβλημα δεν έχει ξανασυναντήσει.

Απ' ότι διαβάζω και ακούω πρέπει να είμαι ο μοναδικός που μου έχει βγάλει αυτά τα προβλήματα και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το δικό μου είναι ελατωματικό.

Νομίζω όμως ότι πρέπει να το λάβεις υπόψη σου.

Υ.Γ. Εγώ μετάνιωσα που το αγόρασα.


Bασικα το nena μαλλον σε γυναικα πρεπει να ειναι!!!!!!

Εγω πηρα για 2ο το D σπορτ (02/2007) και μεχρι τωρα αν και το στρωνω μεχρι τα 10 (2500)σε καποια ανοιγματα μικρα μου εκανε τα κεφια αλυπητα.

Ασε που σειριακο ειναι ολα τα λεφτα (χαλαλι τα +600)

Οσο για τα λαστιχα ολα (ΜΑ ΟΛΑ) τριζουν σε ολα τα αυτοκινητα ως και στην mercedes (Στο καμπριο η χαρα των τριγμων) οποτε περιμενε λιγο και θα σταματησουν αυτα.

Εγω πριν το παρω ειδα και διαβασα παααααααααρα πολλα (θελοντας και μη)

Οποτε :wink:

Εξαλλου δεν ειναι τυχαιο οτι:
http://img214.imageshack.us/img214/3513 ... 007kj7.jpg

Αμα βρωμισει το λαστιχο δεν θα τριζει (thats for sure)

Εγω ειμαι στα 2500 και ειμαι jet (προσ το παρον)

Επισης στο σπορ η αναρτηση τωρα ειναι κουτσουρο σχεδον οποτε χαλαρωνεις και δεν παραπονιεσαι (αλλιωs τι σημαινει σπορ μονο το καζανακι???)

Αλλιως θα ειχαμε ολοι το βατραχο η το GS με υδροπνευστη αναρτηση και δεν θα ειχαμε παραπονο
 
Αμα πεσει στους αναλογους ελληνικους ταφους και φαει τον ελληνικο καλοκαιρινο ηλιο στην μουρη καυσαεριο σκονη κλπ και πεσει μεσα σε κινηση 3 ωρων με νταλα ηλιο και το air-conditon full (clima) και τα βεντιλατερ δουλευουν ασυστολα τοτε και μονο τοτε μετα απο αυτα τα βαπτισματα του πυρος μπορουμε να δουμε χαρακτηρα.

Κοινως το σασσι και ολα τα μηχανικα μερη πρεπει να μαθουν τι σημαινει Ελλαδα!

Τωρα ολα φαινονται παραξενα και για μας και για τον νεο πιτσιρικο που μολις 2 μηνων εσκασε μυτη στα χερια μας!!!!

Ατυχιες σε γενικες γραμμες συμβαινουν σε ολους αλλα το θεμα ειναι οτι καλυπτονται στο επακρον.

Εδω στην γειτονια μου ενας γειτονας αβαλε συναγερμο σε εναν ασχετο ηλεκτρολογο (ασε που του ρημαξε τα πλαστικα ) και απο τοτε ολο ηλεκτρικα προβληματα εχει.
Πηγε στην  :opelflag: τον ξηλωσαν δοκιμαστικα-ησυχασε επιτελους και μετα εβαλε αλλον στην μαμα και ηρεεεεεεεεεεεεεμησε!!!!!

Αμα σου αναφερω με πεζω αντιμετωπιση τοτε σιγουρα θα   [smilie=gizmo.gif]
Εδω χτυπαει η βαση μηχανης και λενε δεν υπαρχει προβλημα και θα στρωσει οποτε............................ [smilie=d.gif]

PS Συχναζεις Νεα Μακρη?
Εκει πετυχα ενα κοκκινακι


Δεκτά τα σχόλια σου αλλά θα μου επιτρέψεις να θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι το αυτοκίνητο τρίζει και με τον χρόνο θα γειάνει.

Έχουν περάσει από τα χέρια μου 2 αυτοκίνητα καινούργια ένα megane coupe με sport ανάρτηση και ένα golf iv 1,6. Σε πληροφορώ ότι κανένα δεν έτριζε τουλάχιστον μέχρι τα 70.000 χλμ.

Τώρα αν για τα opel είναι κάτι συνηθισμένο πάω πάσο.

Πάντως και εγώ επισημαίνω ότι το αυτοκίνητο πάει γ@μω, ακόμα και με ευλαβικό στρώσιμο.

Όσο για Ν. Μάκρη δεν φτάνει μέχρι εκεί η χάρη μου, μένω Ν. Σμύρνη.

Υ.Γ. 1 Χρειάζεται όντως στρώσιμο μέχρι τα 10? Εμένα μου είπαν μέχρι τα 5.

Υ.Γ 2 Sorry για το "φίλε" nena.



Aαααα τι ωραια ειμαστε και κοντοχωριανοι
Και εγω Νεα Σμυρνη μενω απλα ειχα δει ενα κοκκινακι στην Μακρη που ηταν σαν ξερολουκουμο.
Βλεπεις τρελαινομαι για το κοκκινο αλλα γουσταρω και το ασημι (λογω πλυσιματος 1 φορα οταν θυμασαι)
Οσο για τα 10000 ειναι η λογικη του χρονου (1 χρονος =10000κμ) οποτε εχει υποστει ολες τις γνωστες καταπονησεις που πρεπει οποτε μετα ξακατινιασμα!!!!

Σε ολα τα auto το εχω αυτο και συμφωνουμε απολυτα και με τους chief engineers.

Βασικα και απο τωρα δεν εχει προβλημα αλλα ο σχεδιασμος των κυλινδρων ειναι προς το οβαλ ετσι ωστε η φυσιολογικη φθορα να φθειρει το κομματι που πρεπει ετσι ωστε αργοτερα να μην τσιμαπαει το λαδακι που ολοι παραπονοιουνται οτι καιει

Υπαρχει περιπτωση να καιει λαδι και στο 10ρικο κοβεται μαχαιρι (To παραπονο των XE moter που αρχισε απο τα Vectra/B)

Τα μοτερ ειναι ρονταρισμενα αλλα οχι στρωμενα με καυσιμα θερμοκρασιες κλπ κλπ κλπ

Στον χρονο θα κανω το σερβις λαδια φιλτρο και οτι αλλο και ασε να λενε 30000.

Οσο για το τριξιμο φιλε εχει να κανει καθαρο με τον σχεδιασμο bleuprint delta που ειναι ομοιος με του αστρα και επιτρεπει στο αυτοκινητο να πετυχαινει καλυτερες συνθηκες προσφυσης

Δηλαδη σε καθε λακουβα ακαδημαικα καταπονειται ολο το πλαισιο και οχι μονο το μηχανικο μερος του.

Αλλιως φαντασου μια μπανιερα με αναρτησεις οπου δεν μετακινειται τιποτα

Συν τις αλλοις σε περιπτωση τρακαρισματος κακο για σενα αλλα καλο για τον πεζο που θα χτηπησεις υπαρχουν λιγοτερες πιθανοτητες να τον ακρωτηριασεις.

Η ανω ποδια πχ (που κλεινει το καπω )ειναι απο πλαστικο!!!!!
Γιατι αραγε οεο?

Αμα διαβασεις καλα τα crash tests θα δεις οτι εκει βασιζονται και γι αυτο δινουν τα αστερια εκει που τα αξιζουν.

Μετωπικη σε καλυπτει το εμπρος μερος αλλα και εσυ δεν κανεις ζημια σε πεζο πχ

Στα πλαινα περα απο τον αεροσακο οι μπαρες στην πορτα θα σε προφυλαξουν απο την πλευρικη συγκρουση κλπ κλπ

Τωρα εαν αυξηθει η ποσοτητα των κινουμενων μερων τοτε θα εχουμε λιγοτερους τριγμους

Οσο για Ρενω αφου το ειχες ζησει θα σου πω κατι¨
Δες μπαρες (η μαλλον κλεισιμο πορτας) στις πορτες και θα καταλαβεις
Η λεξη πλευρικη ασφαλεια τα λεει ολα!!!!!!!

Για το τριξιμο στα λαστιχα εχει να κανει σε ολα τα υλικα που ειναι απο καθαρο λαστιχο.
Αν καθαρισεις ενα πιατο καλα θα τριζει το χερι σου τι σημαινει αυτο?
Καλο η κακο ειναι?

Και σε καινουργιο υαλοκαθαριστηρα να καθαρισεις τζαμι λογικα θα τριζει οποτε το μπασταρδευεις για να μην τριζει

Γι αυτο καθε φορα που τον καθαριζεις τον υαλοκαθαριστηρα μαυριζει το πανι!!!!!!!!!!!!!! γιατι οεο?

Σκεψου και πες μου εγω απλα το λεω

 :wink:  :wink:  :wink:  :wink:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
Re: corsa??!
« Απάντηση #46 στις: Απρίλιος 16, 2007, 07:24:25 μμ »
Aαααα τι ωραια ειμαστε και κοντοχωριανοι
Και εγω Νεα Σμυρνη μενω απλα ειχα δει ενα κοκκινακι στην Μακρη που ηταν σαν ξερολουκουμο.
Βλεπεις τρελαινομαι για το κοκκινο αλλα γουσταρω και το ασημι (λογω πλυσιματος 1 φορα οταν θυμασαι)
Οσο για τα 10000 ειναι η λογικη του χρονου (1 χρονος =10000κμ) οποτε εχει υποστει ολες τις γνωστες καταπονησεις που πρεπει οποτε μετα ξακατινιασμα!!!!

Σε ολα τα auto το εχω αυτο και συμφωνουμε απολυτα και με τους chief engineers.

Βασικα και απο τωρα δεν εχει προβλημα αλλα ο σχεδιασμος των κυλινδρων ειναι προς το οβαλ ετσι ωστε η φυσιολογικη φθορα να φθειρει το κομματι που πρεπει ετσι ωστε αργοτερα να μην τσιμαπαει το λαδακι που ολοι παραπονοιουνται οτι καιει

Υπαρχει περιπτωση να καιει λαδι και στο 10ρικο κοβεται μαχαιρι (To παραπονο των XE moter που αρχισε απο τα Vectra/B)

Τα μοτερ ειναι ρονταρισμενα αλλα οχι στρωμενα με καυσιμα θερμοκρασιες κλπ κλπ κλπ

Στον χρονο θα κανω το σερβις λαδια φιλτρο και οτι αλλο και ασε να λενε 30000.

Οσο για το τριξιμο φιλε εχει να κανει καθαρο με τον σχεδιασμο bleuprint delta που ειναι ομοιος με του αστρα και επιτρεπει στο αυτοκινητο να πετυχαινει καλυτερες συνθηκες προσφυσης

Δηλαδη σε καθε λακουβα ακαδημαικα καταπονειται ολο το πλαισιο και οχι μονο το μηχανικο μερος του.

Αλλιως φαντασου μια μπανιερα με αναρτησεις οπου δεν μετακινειται τιποτα

Συν τις αλλοις σε περιπτωση τρακαρισματος κακο για σενα αλλα καλο για τον πεζο που θα χτηπησεις υπαρχουν λιγοτερες πιθανοτητες να τον ακρωτηριασεις.

Η ανω ποδια πχ (που κλεινει το καπω )ειναι απο πλαστικο!!!!!
Γιατι αραγε οεο?

Αμα διαβασεις καλα τα crash tests θα δεις οτι εκει βασιζονται και γι αυτο δινουν τα αστερια εκει που τα αξιζουν.

Μετωπικη σε καλυπτει το εμπρος μερος αλλα και εσυ δεν κανεις ζημια σε πεζο πχ

Στα πλαινα περα απο τον αεροσακο οι μπαρες στην πορτα θα σε προφυλαξουν απο την πλευρικη συγκρουση κλπ κλπ
Τωρα εαν μειωθει η ποσοτητα των κινουμενων μερων τοτε θα εχουμε λιγοτερους ..............

Οσο για Ρενω αφου το ειχες ζησει θα σου πω κατι¨
Δες μπαρες (η μαλλον κλεισιμο πορτας) στις πορτες και θα καταλαβεις
Η λεξη πλευρικη ασφαλεια τα λεει ολα!!!!!!!

Για το τριξιμο στα λαστιχα εχει να κανει σε ολα τα υλικα που ειναι απο καθαρο λαστιχο.
Αν καθαρισεις ενα πιατο καλα θα τριζει το χερι σου τι σημαινει αυτο?
Καλο η κακο ειναι?

Και σε καινουργιο υαλοκαθαριστηρα να καθαρισεις τζαμι λογικα θα τριζει οποτε το μπασταρδευεις για να μην τριζει

Γι αυτο καθε φορα που τον καθαριζεις τον υαλοκαθαριστηρα μαυριζει το πανι!!!!!!!!!!!!!! γιατι οεο?

Σκεψου και πες μου εγω απλα το λεω

 :wink:  :wink:  :wink:  :wink:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος ektoras

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 4
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #47 στις: Απρίλιος 17, 2007, 11:09:50 πμ »
Λογικά τα επιχειρήματα σου αδερφέ και φαίνεται ότι έχεις ρίξει διάβασμα.

Θα σταματήσω να τα χώνω μόλις περάσει 1 μήνας χωρίς να πάω στο συνεργείο. Τα τριξίματα

θα τα περάσω στο ντούκου.

Αν χρειαστεί (...χτύπα ξύλο) να το πάω, να συναντηθούμε -αφού είμαστε και γείτονες- να

μου πείς αν είμαι ακραίος. :wink:

¶ντε να δούμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από ektoras »

Αποσυνδεδεμένος nena

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 3
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #48 στις: Απρίλιος 17, 2007, 11:25:20 πμ »
Καλημέρα παιδιά!!!
Ναι όντως με λένε Νένα και είμαι καλά [smilie=oh_well.gif]  [smilie=hysterical.gif] Προς το παρόν δηλαδή:)
(Δεν πειράζει "Έκτορα",ασυνήθιστο για κοπέλα να ψάχνει τόσο την αγορά αυτοκινήτου,οι περισσότερες κοιτάν την ομορφιά αλλά εγώ κοιτώ τον εσωτερικό κόσμο του....αυτοκινήτου) [smilie=hysterical.gif] και δεν παίρνω γουρούνι στο σακί!

Πολύ μπέρδεμα,με βλέπω με κανα getz τελικά γιατί κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί αξιοπιστία πια..πάνε τα ωραία χρόνια που έπαιρνες κορυφαία αμάξια,τηλεοράσεις,κουζίνες...αααααχχχ!Τώρα και τα opel βγάζουν προβλήματα,τα vw χαλάνε παράθυρα,τα toyota τρίζουν,τι έγινε ρε παιδιά?? [smilie=gizmo.gif]

Μήπως όντως να πάρω getz,να μην σπάσω τα νεύρα μου για το σωρό επιπλέον λεφτά που θα δώσω και τα ρέστα να τα κάνω ταξίδι Σκανδιναβία????λ..ε..μ..ε!
Εκτορα με έβαλες σε σκέψεις..αλλά σε ευχαριστώ για τις συμβουλές,έκανες στην άκρη την ενδεχόμενη πόρωση για opel.
Eίπες 30000χμ το χρόνο??? stretcher νόμιζα τον χρόνο πας για λάδια στα 15000 και στα 30000 τον δεύτερο χρόνο για σέρβιςςςςς?!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από nena »

Αποσυνδεδεμένος Astrious

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 2394
    • http://www.michanikos.gr/
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #49 στις: Απρίλιος 17, 2007, 11:34:05 πμ »
Παράθεση από: "pitsirikasD"
τι να σου πω εμενα το κορσακι μου φοραει 15αρες με τασια!περιμενω να μαζεψω κανα 500αρικο ακομα για να παω για 17αρες. δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ υπερβολη αφου φοραει 195/55/16(νομιζω) και με 17αρες 215/45/17.
 
Κωδικός      Διάμετρος   Περιφέρεια      Διαφορά
---------        ---------     ----------          -------
215/45 R17  625 mm    1963 mm         0.71 %

και σε περιοδικα που εχω δει δοκιμες δεν εχουν διαφορες.
αλλα ας πουν και οι αλλοι την γνωμη τους.

Μην ανησυχεις δεν θα εχεις κανενα προβλημα ως προς το βημα. Το μονο μειων ειναι οτι "ισως" να αλλαξει λιγο η συμπεριφορα του αφου πειραζεις λιγο την γεωμετρια του αυτοκινητου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Astrious »

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #50 στις: Απρίλιος 17, 2007, 12:18:26 μμ »
Παράθεση από: "nena"
Καλημέρα παιδιά!!!
Ναι όντως με λένε Νένα και είμαι καλά [smilie=oh_well.gif]  [smilie=hysterical.gif] Προς το παρόν δηλαδή:)
(Δεν πειράζει "Έκτορα",ασυνήθιστο για κοπέλα να ψάχνει τόσο την αγορά αυτοκινήτου,οι περισσότερες κοιτάν την ομορφιά αλλά εγώ κοιτώ τον εσωτερικό κόσμο του....αυτοκινήτου) [smilie=hysterical.gif] και δεν παίρνω γουρούνι στο σακί!

Πολύ μπέρδεμα,με βλέπω με κανα getz τελικά γιατί κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί αξιοπιστία πια..πάνε τα ωραία χρόνια που έπαιρνες κορυφαία αμάξια,τηλεοράσεις,κουζίνες...αααααχχχ!Τώρα και τα opel βγάζουν προβλήματα,τα vw χαλάνε παράθυρα,τα toyota τρίζουν,τι έγινε ρε παιδιά?? [smilie=gizmo.gif]

Μήπως όντως να πάρω getz,να μην σπάσω τα νεύρα μου για το σωρό επιπλέον λεφτά που θα δώσω και τα ρέστα να τα κάνω ταξίδι Σκανδιναβία????λ..ε..μ..ε!
Εκτορα με έβαλες σε σκέψεις..αλλά σε ευχαριστώ για τις συμβουλές,έκανες στην άκρη την ενδεχόμενη πόρωση για opel.
Eίπες 30000χμ το χρόνο??? stretcher νόμιζα τον χρόνο πας για λάδια στα 15000 και στα 30000 τον δεύτερο χρόνο για σέρβιςςςςς?!


getz?????????????????????? [smilie=hysterical.gif]  [smilie=hysterical.gif]

Αν συγκρινεις Agila με Getz ΟΚ παιζουμε μπαλα!!!!
Αλλα οχι με το D ειναι αδικια

Οτι πληρωνεις παιρνεις και απο γεωμετρια και απο κρατηματα και κυριως απο ασφαλεια.
οποτε Getz=δεν εχεις απαιτησεις

Παρε φιατ 1000 φορες (που λενε για να ανεβασουν τις πωλησεις οτι εχει ιδιο πλαισιο μα το Corsa [smilie=hysterical.gif]  [smilie=hysterical.gif]  [smilie=hysterical.gif] )

Εγω ξερω οτι η κορη του Δημαρχου Σαντορινης που ειχε Yaris σκοτωθηκε μονο και μονο επειδη δεν ανοιξε ο αεροσακος σε τρακαρισμα

Oλοι οι γερμανοι ειναι σκυλια στο θεμα ασφαλειας ανθρωπινης ζωης οποτε δεν ειναι τυχαιο οτι οποιοδηποτε Γερμανικο και 40 χρονων ειναι αξιοπιστο

Κορεατικο-Γιαπωνεζικο-Κινεζικο οεο?

Οποτε οταν και αμα τυχει ενα ατυχημα και η  :malakia: .................................ειναι αιτια να χασεις σημαντικα πραγματα απο την ζωη σου :banned:

Και επειδη 1 εικονα= 1000 λεξεις






Και αν προσεξεις ΚΑΛΑ τις φωτο θα δεις οτι στην μετωπικη η πορτα μενει αθικτη!!

Η ΟΥΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ και μετα ολα τα αλλα

Ενταξει ο καθενας ειναι ο the best αλλα εαν χτυπησεις ενα σκυλο να μην σκοτωθεις κιολας και το κυριοτερο να μην σκοτωσεις και αλλους

Βγες εθνικη με  :opelflag: και με τα βουρτσαμαξα με 100-120 και πες μου ευσταθεια  :opelflag: με αλλα αμαξια

(εννοειται να μην σε προσπερασει νταλικα ειδικα σε Yaris και Αtos Getz γιατι αντε γεια!!! διοτι εχουν την μοναδικη δυνατοτητα να σου αλλαζουν αυτοματα λωριδα)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος milva

  • Addicted Member
  • *****
  • Μηνύματα: 883
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #51 στις: Απρίλιος 17, 2007, 02:14:33 μμ »
Megane coupe είχα εγώ(καινούργιο το αγόρασα) για 4 χρόνια μεχρι τα 74.000χλμ..και σπόρ ανάρτηση..το αμάξι έτριζε σαν αγροτικό απο την 1η μέρα που το πήρα με τις μαμά αναρτήσεις...!Πολύ χάλια η κατάσταση..επίσης ήμουν στο ρενώ κλάμπ 3 χρόνια και πιστέψτε με τα γαλλικά (με λίγες εξαιρέσεις) είναι προβληματικά..ειδικά απο τριγμούς αστα να πάνε..δε μιλάμε για ηλεκτρικά..!Τώρα με το κάμπριο περίμενα τριγμούς αλλά είναι πολύ λιγότεροι απο το γαλλικό σκουπίδι που είχα και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη..! :wink: Μη συγκρίνουμε τώρα σε ποιότητα κατασκευής γερμανό και γάλλο..ο γάλλος μόνο φρου φρου είναι... :roll:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από milva »
Κάνω δίαιτα γιατί έχω βαρύ αμάξι...

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #52 στις: Απρίλιος 17, 2007, 02:39:37 μμ »
Παράθεση από: "milva"
Megane coupe είχα εγώ(καινούργιο το αγόρασα) για 4 χρόνια μεχρι τα 74.000χλμ..και σπόρ ανάρτηση..το αμάξι έτριζε σαν αγροτικό απο την 1η μέρα που το πήρα με τις μαμά αναρτήσεις...!Πολύ χάλια η κατάσταση..επίσης ήμουν στο ρενώ κλάμπ 3 χρόνια και πιστέψτε με τα γαλλικά (με λίγες εξαιρέσεις) είναι προβληματικά..ειδικά απο τριγμούς αστα να πάνε..δε μιλάμε για ηλεκτρικά..!Τώρα με το κάμπριο περίμενα τριγμούς αλλά είναι πολύ λιγότεροι απο το γαλλικό σκουπίδι που είχα και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη..! :wink: Μη συγκρίνουμε τώρα σε ποιότητα κατασκευής γερμανό και γάλλο..ο γάλλος μόνο φρου φρου είναι... :roll:

Kαι νανα καλο sex_3 αλλα και παλι εμεις στο Ελλαδα jason2
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (GTC)

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3058
  • Gender: Male - Άνδρας
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #53 στις: Απρίλιος 17, 2007, 07:24:20 μμ »
Παράθεση από: "milva"
Megane coupe είχα εγώ(καινούργιο το αγόρασα) για 4 χρόνια μεχρι τα 74.000χλμ..και σπόρ ανάρτηση..το αμάξι έτριζε σαν αγροτικό απο την 1η μέρα που το πήρα με τις μαμά αναρτήσεις...!Πολύ χάλια η κατάσταση..επίσης ήμουν στο ρενώ κλάμπ 3 χρόνια και πιστέψτε με τα γαλλικά (με λίγες εξαιρέσεις) είναι προβληματικά..ειδικά απο τριγμούς αστα να πάνε..δε μιλάμε για ηλεκτρικά..!Τώρα με το κάμπριο περίμενα τριγμούς αλλά είναι πολύ λιγότεροι απο το γαλλικό σκουπίδι που είχα και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη..! :wink: Μη συγκρίνουμε τώρα σε ποιότητα κατασκευής γερμανό και γάλλο..ο γάλλος μόνο φρου φρου είναι... :roll:
milvaki,οταν με το καλο περασουν 5 χρονια και εχει το cabrio σου ακομη το εσωτερικο του θα ειναι οπως το ειχες αγορασει!!!αν εκεινη την στιγμη μπεις σε ενα toyota 5ετιαs θα καταλαβεις τι σημαινει ποιοτητα κατασκευης ,ποιοτητα υλικων!!!!πανατα φιλικα!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (GTC) »
O OIKONOMΟΛΟΓΟΣΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 22
Τριγμοί απο τα πίσω πλαστικά (εταζέρα, κωλονάκια κτλ)
« Απάντηση #54 στις: Απρίλιος 24, 2007, 09:13:53 πμ »
Παιδιά καλημέρα σας, θα ήθελα παρα πολύ τη συμβολή σας, αν γνωρίζει κανείς σας. Έχω ένα Corsa C 1.4 3d. που αγοράστηκε 2005, είναι καινούργιο δηλαδή. Το θέμα είναι ότι τριζει τραγικά απο το πίσω μέρος (γανικά απο τα πλαστικά του πίσω μέρους). Τρίζει συνέχεια ακόμη κι αν κινείσαι σε καλό οδοστρωμα, αν πέσεις σε "κατσαρό", αφήστε το καλύτερα, κουδουνίζει Οι περισσότεροι τριγμοί θεωρούσα ότι προερχόντουσαν απο την εταζέρα και συγκεκριμένα από τα σημεία  επαφής της εταζέρας (οι "μεντεσέδες" ας πούμε). Εβγαλα την εταζέρα μια μέρα για να το επιβεβαιώσω. Η αλήθεια είναι ότι κάπως περιορίστηκαν οι τριγμοί, αλλά γενικά ακούγονται άλλοι απο τα πλαστικά του πίσω μέρους, είναι σπαστικό λές και είμαι σε ιταλικό αμαξι προηγούμενης 20ετιας! Καμιά ιδέα κανείς? τι μπορώ να κάνω ή αν κάποιος έιχε παρόμοιας υφής προβλήμα και πως το αντιμετώπισε. ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από dimos »

Αποσυνδεδεμένος milva

  • Addicted Member
  • *****
  • Μηνύματα: 883
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #55 στις: Απρίλιος 24, 2007, 09:44:54 πμ »
Γεια σου..λοιπόν για αρχή αγόρασε ενα σπρέυ σιλικόνης ώστε να το βάλεις σε όλες τις τσιμούχες..!Απο εκεί θα προέρχονται οι περισσότεροι τριγμοί..!Όταν ξεραίνονται αυτά τα λαστιχάκια έτσι κάνουν σε όλα τα αυτοκίνητα..δυστυχώς ξεραίνονται εύκολα μιας και ζούμε σε χώρα με αρκετό ήλιο! :wink: Για τα μέσα πλαστικά δεν γνωρίζω..κάποιος απο εδώ όμως θα σε βοηθήσει.. :opelflag:  :wink:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από milva »
Κάνω δίαιτα γιατί έχω βαρύ αμάξι...

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
Re: Τριγμοί απο τα πίσω πλαστικά (εταζέρα, κωλονάκια κτλ)
« Απάντηση #56 στις: Απρίλιος 24, 2007, 10:15:38 πμ »
Παράθεση από: "dimos"
Παιδιά καλημέρα σας, θα ήθελα παρα πολύ τη συμβολή σας, αν γνωρίζει κανείς σας. Έχω ένα Corsa C 1.4 3d. που αγοράστηκε 2005, είναι καινούργιο δηλαδή. Το θέμα είναι ότι τριζει τραγικά απο το πίσω μέρος (γανικά απο τα πλαστικά του πίσω μέρους). Τρίζει συνέχεια ακόμη κι αν κινείσαι σε καλό οδοστρωμα, αν πέσεις σε "κατσαρό", αφήστε το καλύτερα, κουδουνίζει Οι περισσότεροι τριγμοί θεωρούσα ότι προερχόντουσαν απο την εταζέρα και συγκεκριμένα από τα σημεία  επαφής της εταζέρας (οι "μεντεσέδες" ας πούμε). Εβγαλα την εταζέρα μια μέρα για να το επιβεβαιώσω. Η αλήθεια είναι ότι κάπως περιορίστηκαν οι τριγμοί, αλλά γενικά ακούγονται άλλοι απο τα πλαστικά του πίσω μέρους, είναι σπαστικό λές και είμαι σε ιταλικό αμαξι προηγούμενης 20ετιας! Καμιά ιδέα κανείς? τι μπορώ να κάνω ή αν κάποιος έιχε παρόμοιας υφής προβλήμα και πως το αντιμετώπισε. ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια!


Sport αναρτηση?
Ζαντες τι εχει μαμα με τασια η αλουμινιου?
Πιεση στα λαστιχα?

Παιδια ολα παιζουν ρολο!

Βαλε ενα παλτο στην εταζιερα (η γενικα ενα μαλακο βαρος οχι τσαντα) και μετα πες θορυβους ετσι ωστε να δεις τι τριζει

Αν σταματησει ξερεις οτι ειναι η κλιδωση εταζιερας αλλιως μην αγχωνεσαι πας σε  :opelflag:
σου βαζουν νεα κλιπς στα πλαινα και ολα καλα τοτε (λογικα).

Βασικα οπου υπαρχει πλαστικο υπαρχει τριγμος (1 το κρατουμενο).

Αυτο με τον καιρο οσο και να φαινιεται δυσκολο σταματαει γιατι απλουστατα εχει παρει τις ανοχες του!!!

Αλλιως θα ηταν ολα ενα μεταλλο!!!

Τα γυαλιστικα και τα σπευ βοηθουν ως προς την συντηρηση της ευκαμψιας που πρεπει να εχει.
Στο σημειο του τριγμου βαζεις βαζελινη το οποιο δουλευει και ωσ λιπαντικο και ωσ γυαλιστικο.
 
Τωρα ειπαμε οτι τα καινουργια θελουν μια περιοδο προσαμογης και στρεβλωσεων του σασσι ετσι ωστε να διαμορφωθει καταλληλα.

Κοινως στην αρχη ειναι ολα σχετικα ακαμπτα λογω κατασκευης και μετα με τις διαφορες καταπονησεις που υφισταται αποκτουν μια καλυτερη ελαστικοτητα.

Για αυτο και σε ενα καροδρομο να παμε δεν τρεχει τιποτα αντιθετως θα του κανει και καλο γιατι απλουστατα θα καταπονηθει σε σημειο μεγαλυτερο απο αυτο που συνηθως οδηγειται!

Ζωτανο παραδειγμα ειναι οταν το ανεβαζεις στο ανυψωτικο η στον γρυλλο για λαστιχο οπου τα σημεια καταπονησης αλλαζουν οποτε για κανα μηνα μετα ακους νεους θορυβους οπου σταματουν αφου εσυ βεβαια εχεις παρει ενα κουβα χαπια (!)

Και οπως ανεφερε και η αγαπητη Milva στην Ελλαδαρα εχουμε ηλιο μπολικο οποτε ολα με τον ηλιο :iliotherapeia:  :redface: παιρνουν αλλη διαμορφωση και ελαστικοτητα .
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 22
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #57 στις: Απρίλιος 24, 2007, 12:59:32 μμ »
Παιδιά καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ για την αμεσότητα των απαντήσεων και το ενδιαφέρον σας. Να σας πω ότι το αμάξι είναι η έκδοση sport χωρίς κανένα άλλο πείραγμα. Τα αμάξι πριν δεν έτριζε, δοκίμασα σιλικόνη της Sonax (σκέτη όμως σιλικόνη) που έβαλα στις κλειδώσεις της εταζέρας άλλα... μάλλον έγινε χειρότερα! Βέβαια όπως σας είπα έβγαλα τελέιως την εταζέρα και οι τριγμοί συνέχισαν ελάχιστα πιο μειωμένοι. Κοιτάχτε κάποια στιγμοί όλα τα μάξια θα τρίξουν λιγότερο ή περισσότερο, αυτό είναι βέβαιο. Είχα ένα Yaris το οποίο κι αυτό άρχισε να τρίζει αλλά όχι από τα 15.000 χλμ.!!!  Επιπλέον οι τριγμοί αυτοι έχουν αρκετά ενοχλητική χροιά, λες και κάτι σπάζει!. Συγκριτικά, το Punto του αδερφού μου που έχει και 210.000 στο κοντερ δεν τρίζει σε αυτό το βαθμό, το δικό μου κουδουνάει. Σκεφετείτε ότι όσοι κάθονται πίσω, άσχετοι άνθρωποι με αμάξια μου λένε φράσεις του τύπου "ρε συ μη σπάσει αυτό". Η αλήθεια είναι ότι σε προηγούμενα corsa που έχω μπει είχαν  αντίστοιχα προβλήματα, αλλα ρε γ*** υποτιθεται ότι είναι και κατι πιο ποιότικο σε αυτήν την κατηγορία... καμιά άλλη ιδεά κανείς? πάντως και πάλι σας εχαριστώ θερμά!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από dimos »

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #58 στις: Απρίλιος 24, 2007, 02:29:34 μμ »
Παράθεση από: "dimos"
Παιδιά καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ για την αμεσότητα των απαντήσεων και το ενδιαφέρον σας. Να σας πω ότι το αμάξι είναι η έκδοση sport χωρίς κανένα άλλο πείραγμα. Τα αμάξι πριν δεν έτριζε, δοκίμασα σιλικόνη της Sonax (σκέτη όμως σιλικόνη) που έβαλα στις κλειδώσεις της εταζέρας άλλα... μάλλον έγινε χειρότερα! Βέβαια όπως σας είπα έβγαλα τελέιως την εταζέρα και οι τριγμοί συνέχισαν ελάχιστα πιο μειωμένοι. Κοιτάχτε κάποια στιγμοί όλα τα μάξια θα τρίξουν λιγότερο ή περισσότερο, αυτό είναι βέβαιο. Είχα ένα Yaris το οποίο κι αυτό άρχισε να τρίζει αλλά όχι από τα 15.000 χλμ.!!!  Επιπλέον οι τριγμοί αυτοι έχουν αρκετά ενοχλητική χροιά, λες και κάτι σπάζει!. Συγκριτικά, το Punto του αδερφού μου που έχει και 210.000 στο κοντερ δεν τρίζει σε αυτό το βαθμό, το δικό μου κουδουνάει. Σκεφετείτε ότι όσοι κάθονται πίσω, άσχετοι άνθρωποι με αμάξια μου λένε φράσεις του τύπου "ρε συ μη σπάσει αυτό". Η αλήθεια είναι ότι σε προηγούμενα corsa που έχω μπει είχαν  αντίστοιχα προβλήματα, αλλα ρε γ*** υποτιθεται ότι είναι και κατι πιο ποιότικο σε αυτήν την κατηγορία... καμιά άλλη ιδεά κανείς? πάντως και πάλι σας εχαριστώ θερμά!


Λοιπον ενα ενα βγαινουν στην φορα!!
ΤΟ SPRORT ΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΛΕΓΟΤΑΝ edition ταδε η στην χειροτερη Γιαρις
Αλη και τρις αλη εαν περναμε ενα sport και το ειχαμε για οικογενειακο με σαλονακι και φρου φρου και αρωματα
To sport ειναι πιο στιβαρο στην αναρτηση οποτε και πιο εντονο στις καταπονησεις του σασσι.

Μπες σε κανα σουμπαρου ιμπρεσα να δεις τραγουδια που λει ο καζατζιδης μεσα αλλα κανενας δεν παραπονιεται διοτι το μοτερ ειναι ...............οποτε.....................

Η σπορ αναρτηση με την νορμαλ=ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ
Απο ζαντες-προφιλ ελαστικου-σιλεντμπλοκ-ελατηρια-αμορτισερ κλπ κλπ κλπ

1 το κρατουμενο

Σαν να μου λες να παρεις το OPC και να πηγαινεις βολτα την οικογενεια η τα παιδια στο σχολειο η Ομονοια για ψωνια κκλ κλπ με 30 κμ και στασεις ανα δεκα λεπτα
Θα στα δωσει ολα στο χερι
 
Επανερχομαι:

Εχεις μηπως και ηχειακια στην εταζιερα?

Μηπως λεμε μηπως σε κανα κουβαλημα εβαλες και κανα μπαουλο στην εταζιερα οποτε πηραν το βαρος της τα πλαινα οποτε και αυτα με την σειρα τους εσπασαν κανενα κλιπ???

Και παλι μην αγχωνεσαι διοτι υπαρχει λυση στο να πας να παρεις τα κλιπς της πλαινης ταπετσαριας οπου θα κουμπωσουν εκ νεου οποτε αυτος ο ηχος της κατεδαφισης θα παψει να υφισταται



Αποψη μου !!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #59 στις: Απρίλιος 24, 2007, 02:43:59 μμ »
P.S.

Οσο για το Punto το εχει ο γαμπρος μου και εχω αποψη!!!!!!!!!
Δεν χρειαζεται να κινειται για να τριζει διοτι τριζει απο μονο του σε σταση
Σταματημενο και να κινεισαι μεσα ( sex_3 ) τριζει.
Αμπραγιαζ (σπρευ-λαδι-γρασσο αλλα τιποτα) φταιει η τρομπα και οταν την αλλαξεις σου λενε φταιει η κατασκευη
Μεντεσεδες πορτας (ολα το εχουν ειπαν αλλα μετα την εγγυηση)
Το τιμονι στον αξονα σε καθε κινηση δεδομενου οτι δεν εχει ρουλεμαν αλλα δαχτυλιδι μεταλλικο

Να μην πουμε για σασμαν  κοντερ ηλεκτρικα αμπραγιαζ ρουλεμαν μηχανης κλπ κλπ κλπ

Βρε  :opelflag: και κουδουνιστρα 1000 φορες

Σαν ιστορικο σε Corsa/A-Corsa/A 91-Corsa/B-Corsa/C-Corsa/D η :opelflag: εχει δειξει χαρακτηρα πιστευω!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal