Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 4658 φορές)

Αποσυνδεδεμένος stratoss

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 123
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 07, 2007, 01:16:24 πμ »
Εμ βεβαια και εγω ελεγα νιωθω ενα κενο μεσα μου δεν καλυφθηκα απο τις προηγουμενες.Εισαι σοβαρος? sex_3  sex_3 Μηπως μας κρυβεις κιαλλες? [smilie=bows.gif]  :opelflag:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από stratoss »

Αποσυνδεδεμένος shadow man

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 7497
  • Car: Ideal Zig-Zag 01
  • Gender: Male - Άνδρας
  • Location: deep in the Mountains...
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 07, 2007, 03:20:40 πμ »
ρε παιδιά οι δίσκοι μπροστά βλέπω πως ειναι μεγάλοι σε διαμετρο, αλλά δεν εχουν στην ουσία μικρή επιφάνεια τριβής για τα αλογα του?? περίμενα να δώ τιποτα σαν απο Χ5. με το ματι βεβαια...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από shadow man »
Never drive faster than your guardian angel can fly...


Αποσυνδεδεμένος flou

  • Novice Member
  • **
  • Μηνύματα: 248
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 07, 2007, 06:21:04 πμ »
οχ παναγιαμμμμμμμμ.... τι ηταν αυτο!!!!!! την πληρωσε η κιθαρουλα μου ολο το βραδυ!!!!!!!! τι μωρο ειναι αυτό??????????????????? ΑΧ ναι, οχ ναι, αχ, ........ουχ....βαχ... πω πω πωωωωωωωωω αμαξιιιιιιιιιιι.......... το πληκτρολογιο κολλαει ήδη...................... αυτο ειναι το κακο, θα το δουμε σε επομενη εκθεση αλλαγμενο.... και οταν και εαν παει για παραγωγή θα ειναι αγνωριστο ρε γμτ.......
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από flou »

Αποσυνδεδεμένος Kadettoulas

  • Veteran
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 2257
    • http://www.OpelClub.Gr
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 07, 2007, 10:20:56 πμ »
ειμαι ο μονος που δεν μου αρεσε?
σαν muscle car ειναι....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Kadettoulas »

Αποσυνδεδεμένος Giorgio

  • Novice Member
  • **
  • Μηνύματα: 264
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 07, 2007, 11:18:55 πμ »
Kadettoula ουτε εμενα μου πολυαρεσε.Δεν ειναι κακο απλα εγω δεν γουσταρω τα υπερβολικα.Δεν ειναι και τοσο καθαρο σχημα αλλα πρεπει να πω οτι απο πισω ειναι [smilie=bows.gif]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Giorgio »

Αποσυνδεδεμένος Θανάσης

  • Regular Member
  • ***
  • Μηνύματα: 339
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 07, 2007, 12:45:48 μμ »
Παράθεση από: "stratoss"
sex_3  sex_3  sex_3  sex_3  sex_3  sex_3  sex_3
Παναγια και αγιοι Παντες.Αιματωσα απο το πολυ :malakia:  :malakia:

Και το e-mail που μου στειλανε:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=58110



Προσέξατε το καλύτερο μέσα σε αυτό το site??
Παράθεση
Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα φέρει κάτω από το καπό της ένα 6κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο με απόδοση κοντά στους 300 ίππους, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (κίνηση στους πίσω για τις μικρότερες εκδόσεις). Το κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων. Περισσότερα στοιχεία για το νέο κουπέ της Opel θα έχουμε στη διάθεσή μας σε λίγες ημέρες.


Κίνηση στους τέσσερις τροχούς για την κορυφαία έκδοση και στους πίσω τροχούς για τις ποιο μικρές εκδόσεις!Η Opel επιστρέφει σιγά σιγά στις παλιές  καλές μέρες των πισοκίνητων θηρίων??
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Θανάσης »
Life Is Good

340000χλμ and keep going!!!!!

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 07, 2007, 02:27:05 μμ »
Aντε και σε ελληνικα για να μην κουραζομαστε:

Το Opel GTC Concept Προαναγγέλλει μία νέα Εποχή Σχεδίασης για τη Μάρκα


Δυναμικό και απροσδόκητο:
Νέα σχεδιαστική γλώσσα εσωτερικού και εξωτερικού

Εντυπωσιακό και κομψό:
Φιλοσοφίες φωτισμού αποτελούν νέα στοιχεία ταυτότητας

Ευέλικτο και πρωτοποριακό:
Από τετραθέσιο σε διθέσιο με το πάτημα ενός μπουτόν χάρη στο “Flex4”

Έξυπνο και μεταβλητό:
Τετρακίνηση για άριστη πρόσφυση σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις

Η παγκόσμια πρεμιέρα του GTC Concept (Gran Turismo Coupé) στο 77ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης δίνει μία γεύση από το πόσο δυναμική και ανανεωμένη θα είναι η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel στο μέλλον. «Αυτό το πρωτότυπο όχημα καταθέτει μία νέα εκδοχή για τη μάρκα Opel» εξηγεί ο Alain Visser, Εκτελεστικός Διευθυντής, Ευρωπαϊκού Μάρκετινγκ της Opel. «Το GTC Concept ενσαρκώνει τη γεμάτη αυτοπεποίθηση, συναισθηματική κατεύθυνση που ακολουθούμε με την Opel. Οι συναρπαστικές γραμμές σε συνδυασμό με την έξοχη δυναμική συμπεριφορά και την ευελιξία εσωτερικού είναι στοιχεία που θα αποτελούν σήμα κατατεθέν της μάρκας Opel στο μέλλον». Προτείνεται ακόμα και ένα νέο, αναβαθμισμένο έμβλημα της μάρκας, με το όνομα Opel χαραγμένο στο πλαίσιο του Κεραυνού (Blitz).

«Το GTC Concept σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία σχεδιαστικής ταυτότητας της Opel» σχολιάζει ο Bryan Nesbitt, Εκτελεστικός Διευθυντής Σχεδίασης της GM Europe. «Η ομάδα μας προσπάθησε να αποτυπώσει τη νέα ουσία της Opel – με περισσότερη αυτοπεποίθηση, πιο σχετική και ξεχωριστή – σε ένα υψηλών επιδόσεων, αλλά πολύ ευέλικτο, τετραθέσιο coupé. Αυτό είναι το στυλ των μελλοντικών προϊόντων Opel».

«Έχετε δει αρκετά πρόσφατα πρωτότυπα να γίνονται πραγματικότητα στην Opel» σχολιάζει ο Hans Demant, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel και Αντιπρόεδρος Μηχανολογίας της GME. «Πρωτότυπα όπως τα GTC Genève και Antara GTC ή το σύστημα πίσω σχάρας Flex-Fix από το TRIXX άνοιξαν το δρόμο για τις εκδόσεις παραγωγής. Αυτό το όχημα είναι ένας σίγουρος πρεσβευτής για τη μάρκα και θα μπορούσε να παίξει παρόμοιο ρόλο για εμάς, δίνοντας μία πρώτη γεύση από τα μηχανολογικά και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των μοντέλων Opel επόμενης γενιάς».

Το τετραθέσιο coupé αντλεί ισχύ από ένα βενζινοκινητήρα V6 turbo 2.8-λίτρων 220 kW/300 hp, και έχει ένα έξυπνο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, που προσφέρει άριστη πρόσφυση και ευστάθεια, καθώς και υποδειγματική ευελιξία σε όλες τις οδηγικές συνθήκες.

Η ευελιξία εσωτερικού – τυπικό χαρακτηριστικό της μάρκας - διασφαλίζεται από το έξυπνο σύστημα “Flex4” (έχει υποβληθεί αίτηση κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας). Οι πλάτες και των δύο πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλώνονται ξεχωριστά στα εμπρός καθίσματα μέσω τηλεχειρισμού, δημιουργώντας ένα ευρύχωρο τριθέσιο ή διθέσιο με επίπεδο πάτωμα φόρτωσης και χώρο αποσκευών μέχρι 1020 L. Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα Opel, τα καθίσματα δεν χρειάζεται να αφαιρούνται ή να τοποθετούνται πάλι.

Δυναμική σχεδίαση: Επικοινωνεί οπτικά την υπόσχεση της μάρκας Opel

Το GTC Concept εκφράζει την επόμενη γενιά στυλ Opel. Όπως ακριβώς το Opel Speedster το 1999, ή το GTC Genève Concept το 2003, το όχημα αυτό σηματοδοτεί μία επανάσταση στην εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Opel και εγκαινιάζει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του γκρι ματ πρωτότυπου Coupé (μήκος/πλάτος/ύψος: 4830/1867/1432 mm, μεταξόνιο: 2737 mm) ξεκινούν με μία επιθετική, δυναμική φυσιογνωμία που αναδεικνύεται από μεγάλες αλουμινένιες κάθετες εισαγωγές αέρα, οι οποίες τέμνουν τους προβολείς. Αυτά τα κατακόρυφα στοιχεία επαναλαμβάνονται στα στοιχεία της εξαγωγής, για μια ξεχωριστή, δυναμική εμφάνιση.

Στο εμπρός τμήμα κυριαρχεί η εντυπωσιακή, τραπεζοειδής μάσκα με τα στοιχεία ταυτότητας της Opel – μπάρα και Blitz – από γυαλιστερό αλουμίνιο και ένα πιο τολμηρό έμβλημα της μάρκας. Η κεντρική πτυχή σε συνδυασμό με τις χαρακτηριστικές, αλουμινένιες κάθετες εισαγωγές και τα γωνιακά τοποθετημένα κάθετα φώτα πορείας LED έχουν μία αρμονική διάταξη που επικοινωνεί δύναμη και αντοχή. Η χαρακτηριστική σχεδίαση συνεχίζει με την τεχνολογία LED, η οποία και προσφέρει ελευθερία σχεδίασης εσωτερικού προβολέων για χαρακτηριστική εμφάνιση τη νύχτα, εμπρός και πίσω.

Ένα ακόμα σημαντικό σχεδιαστικό στοιχείο του δίθυρου, σπορ coupé με τη λεία σιλουέτα είναι τα προηγμένα σχήματα και οι επιφάνειες του αμαξώματος. Οι μεταλλικές επιφάνειες υποδηλώνουν σπορτίφ στυλ σε συνδυασμό με κομψότητα, επιτυγχάνοντας ένα καλόγουστο οπτικό αποτέλεσμα σε μία αισθητικά κραυγαλέα αγορά. Το αυτοκίνητο υιοθετεί ανάγλυφες πλαϊνές γραμμές που εξελίσσουν το προφίλ Opel το οποίο λανσάρεται από τα μοντέλα παραγωγής Antara και Opel GT.

Επιπλέον, μεγάλοι θόλοι αγκαλιάζουν το επιθετικό πακέτο ζαντών/τροχών, εκφράζοντας οπτικά την αυτοπεποίθηση που προσφέρει η άριστη οδική συμπεριφορά στον πελάτη. Χάρη στο φαρδύ μετατρόχιο (εμπρός/πίσω: 1627/1629 mm), το Opel GTC Concept έχει μία επιβλητική παρουσία, που αναδεικνύεται με ζάντες 20 ιντσών και ελαστικά 245/40 R20 με «κόκκινες γραμμές». Οι μαύρες ζάντες παραπέμπουν στην αγωνιστική αισθητική - ωστόσο, έχουν κομψό φινίρισμα με γυαλιστερές μαύρες ακτίνες που έρχονται σε αντίθεση με τις γυαλισμένες στεφάνες, σαν ένα στοιχείο υψηλών επιδόσεων.

Οι πίσω οπτικές λύσεις του GTC Concept απηχούν στρατηγικά τη σχεδιαστική γλώσσα του ρύγχους με μία ενσωματωμένη πίσω μπάρα και το έμβλημα του κεραυνού να βρίσκεται στη χαρακτηριστική, πίσω κεντρική πτυχή Opel. Περίπλοκες, ανάγλυφες μεταλλικές επιφάνειες ενσωματώνουν το πίσω σπόιλερ επικοινωνώντας οπτικά τις επιδόσεις. Το πίσω μέρος φέρει τα χαρακτηριστικά φανάρια Opel, όπου οι λυχνίες LED προδίδουν με τον πιο ξεχωριστό τρόπο την ταυτότητα της μάρκας. Το έξυπνο σχήμα του εξωτερικού και τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά επιτυγχάνουν ένα συντελεστή οπισθέλκουσας cD 0.25.

Σχεδίαση εσωτερικού: Πιο ζεστή και φιλική

Η σχεδίαση εσωτερικού της Opel έχει εξελιχθεί σε πιο ζεστή και φιλική σε προϊόντα όπως τα νέα Corsa, Antara και Opel GT. Ωστόσο, το Opel GTC Concept αντιπροσωπεύει αναμφισβήτητα το επόμενο κεφάλαιο στην ταυτότητα εσωτερικού της μάρκας Opel. Σε αρμονία με το εξωτερικό, τα σχήματα και οι επιφάνειες του εσωτερικού είναι ανάγλυφα για να υποδηλώσουν οπτικά μία δυναμική οδηγική εμπειρία. Το πάνω μέρος του ταμπλό αποτελεί μια συνεχόμενη επιφάνεια από τις πόρτες και πάνω από τα όργανα, αγκαλιάζοντας έτσι τους επιβάτες και συνθέτοντας ένα αξέχαστο περιβάλλον. Στη συνολική αρμονία συμβάλει και η μεγάλη ενσωματωμένη κεντρική κονσόλα που ‘αιωρείται πάνω από τις διακοσμητικές επιφάνειες’ - μία εμφάνιση που θυμίζει ηχοσύστημα πολυτελείας.

Συμπληρώνοντας τη φιλοσοφία υλικών εξωτερικού, επιφάνειες από μαύρο ξύλο έρχονται σε αντίθεση με διακοσμητικά στοιχεία από γυαλιστερό piano black και κομψά αλουμινένια ένθετα, προβάλλοντας ένα νέο πρότυπο αισθητικής Opel. Το αλουμινένιο γραφικό σχήματος U στο τιμόνι επαναλαμβάνεται στην κεντρική κονσόλα και στον επιλογέα ταχυτήτων, συνδέοντας οπτικά τις διεπαφές οδηγού για να δοθεί έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά Opel. Το περιστροφικό χειριστήριο πλοήγησης είναι εργονομικά τοποθετημένο, επιτρέποντας τον εύκολο εντοπισμό και έλεγχο από τον οδηγό, χωρίς να πρέπει να πάρει τα μάτια του από το δρόμο. Τα τέσσερα, σπορ, στρογγυλά όργανα που πλαισιώνονται από διαφανή πλαίσια φωτίζονται με μία δυναμική κόκκινη απόχρωση, η οποία αντικαθιστά τους παραδοσιακούς πορτοκαλί τόνους της Opel. Αυτές οι λεπτομέρειες στην εμφάνιση του εσωτερικού σκόπιμα ενισχύουν τη δυναμική αίσθηση που βιώνει ο ιδιοκτήτης ενός Opel.

Σαν ένα τελευταίο στοιχείο ταυτότητας, η κόκκινη γραμμή στο σχέδιο του ελαστικού επαναλαμβάνεται στο μπάκετ σπορ κάθισμα και στην κεντρική γραμμή του τιμονιού, δηλώνοντας ότι μία οπτική ταυτότητα υψηλών επιδόσεων μπορεί να είναι ξεχωριστή και ταυτόχρονα διακριτική.

Έξυπνη διάταξη χώρων: Συμπαγές εξωτερικό, με ευρύχωρο, ευέλικτο εσωτερικό

«Τα τελευταία χρόνια, πολλά αυτοκίνητα έγιναν μεγαλύτερα, χωρίς οι επιβάτες να ωφελούνται από αυτό. Αντιστρέψαμε αυτή την τάση με το Opel GTC Concept. Σε συγκριτικά συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, βελτιστοποιήσαμε τις διαστάσεις εσωτερικού που παίζουν ρόλο στον παράγοντα της ευεξίας» σχολιάζει ο Frank Leopold, Διευθυντής της GME στον τομέα Καινοτομίες, Εκθεσιακά Οχήματα και Προηγμένη Διάταξη Χώρων. «Με αυτό τον τρόπο, το αυτοκίνητο ταιριάζει σαν ένα γάντι ».

Με την πιο χαμηλή θέση των καθισμάτων και το κατακόρυφο ύψος γοφών − γνωστό σαν σημείο Η − και οι δύο εμπρός επιβάτες κάθονται θαυμάσια μέσα στο αυτοκίνητο. Χάρη στο χαμηλωμένο ταμπλό οργάνων, η εξωτερική ορατότητα παραμένει άψογη. Αυτό επιτυγχάνει επίσης μία έξοχη αίσθηση ευρυχωρίας, κάτι που ενισχύεται και από το χρώμα του: το πάνω τμήμα του ταμπλό είναι μαύρο, ενώ το κάτω τμήμα είναι ανοιχτό.

Η έξυπνη διάταξη χώρων υπογραμμίζεται περαιτέρω από την ευρυχωρία στο πίσω τμήμα του Opel Concept, παρά την επίπεδη γραμμή οροφής: ο χώρος για το κεφάλι πίσω φτάνει τα 920 mm. Τα πίσω καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά, αλλά το δίθυρο, τετραθέσιο αυτοκίνητο εξακολουθεί να προσφέρει τη διάσημη ευελιξία της Opel, χάρη σε μία καινοτομία που δημιούργησαν οι μηχανικοί της Opel: τη φιλοσοφία εσωτερικού “Flex4” (έχει υποβληθεί αίτηση κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας).

Το “Flex4” επιτρέπει την ανεξάρτητη, προς τα εμπρός μετακίνηση και των δύο πίσω καθισμάτων του πρωτότυπου Coupé με το πάτημα ενός μπουτόν και έλεγχο μέσω αισθητήρα, τα οποία και ασφαλίζουν στα εμπρός καθίσματα. Επομένως, το κάλυμμα του χώρου αποσκευών σύρεται αυτόματα πάνω από τις επιφάνειες των καθισμάτων που απομένουν στο πάτωμα. Έτσι δημιουργείται ένα τριθέσιο ή διθέσιο όχημα με επίπεδο πάτωμα χώρου φόρτωσης μήκους μέχρι 1.80 m. Η χωρητικότητα της περιοχής αποσκευών αυξάνεται από 500 L σε 755 L (τριθέσιο) ή μέχρι 1020 L (μέγιστη χωρητικότητα: μέχρι τη μεσαία γραμμή).

Ισχυρός κινητήρας και έξυπνο σύστημα τετρακίνησης

Το πρωτότυπο Opel GTC αντλεί ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα 2.8-λίτρων, 220 kW/300 hp, με δύο μεταβλητούς εκκεντροφόρους, ο οποίος συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm διατίθεται από 1850 μέχρι 4500 rpm, και η επιτάχυνση 0 - 100 km/h υπολογίζεται στα έξι δευτερόλεπτα περίπου. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h.

Η ισχύς από τον high-tech turbo κατανέμεται μέσω ενός προηγμένου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης, το οποίο ενσωματώνεται πλήρως στο προσαρμοζόμενο σύστημα διαχείρισης πλαισίου IDSPlus. Ένας ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενος μετατροπέας ροπής κατανέμει ομαλά την κινητήρια ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, για βέλτιστα χαρακτηριστικά πρόσφυσης και επιδόσεων. Το ταχύτατο σύστημα ελέγχου επιτρέπει τη μεταφορά περισσότερης ισχύος στον πίσω άξονα, πριν συμβεί οποιαδήποτε απώλεια πρόσφυσης, για παράδειγμα σε μία γρήγορη επιτάχυνση. Αυτό δημιουργεί στον οδηγό αίσθηση παρόμοια με ενός σπορ πισωκίνητου οχήματος. Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ) στον πίσω άξονα παρέχει πρόσθετη ευστάθεια και πρόσφυση χάρη στην κατανομή ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών.

Τα κυριότερα πλεονεκτήματα του έξυπνου συστήματος τετρακίνησης του Opel GTC Concept είναι: βέλτιστη πρόσφυση και ευστάθεια σε όλες τις οδηγικές συνθήκες, καθώς και έξοχη ευελιξία και αίσθηση ενεργής, δυναμικής οδήγησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος sez9

  • Regular Member
  • ***
  • Μηνύματα: 347
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 08, 2007, 06:31:31 πμ »
to amaksi einai fobero ... :opelflag: racesmile
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από sez9 »

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 08, 2007, 04:31:04 μμ »
Vauxhall Vectra
Vectra guns for Mondeo
Out with the old... in with the bold! Check out the new Vauxhall set to rewrite the family car rulebook


The car is the ultimate answer to Ford's sleek new Mondeo, which thought it had the headlines at the Geneva expo all sewn up. But this amazing coupé has stolen the limelight from the blue oval - and shows what to expect from the Vectra replacement, which will be called Insignia when it arrives in 18 months.

Αντε και σε Vauxhall:








At 4,830mm long, 1,867mm wide and 1,432mm tall, the Coupé is about the same size as an Audi A6. Yet, while the production version of the Insignia will be slightly larger than the Vectra, it is unlikely to stretch to these dimensions.

Under the bonnet, engineers have fitted a 296bhp 2.8-litre V6 petrol engine mated to a six-speed manual gearbox. The powerplant develops 400Nm of torque between 1,850 and 4,500rpm. Thanks to a sophisticated all-wheel-drive transmission and a limited-slip differential, the Vauxhall should be capable of covering 0-62mph in around six seconds and go on to a top speed of 155mph.

Flagship all-wheel-drive VXR versions of the Insignia will offer similar performance. However, a new 2.8-litre diesel-powered V6 motor will be added to the range to satisfy buyers who want fuel economy to match the torquey performance.

For now, the next step on the Insignia's road to production will come at the Frankfurt Motor Show in September. At the German expo, a four-door concept will go on display which will give an even clearer indication of what to expect from the latest Vauxhall model. The In­signia is expected to appear in British showrooms in summer 2008.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος ASTRA_MAN

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 63
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 08, 2007, 05:24:08 μμ »
Αντε γεια...... :banned:  :kakakia:   stretcher :dead meat:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από ASTRA_MAN »
ASTRA_MAN

Αποσυνδεδεμένος astra_woman

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 14
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 09, 2007, 12:00:15 πμ »
pragmatika einai polu omorfo  [smilie=bows.gif]
pistevo pantos oti sti paragogi tha bgei ligo pio souloupomeno mprosta.  :opelflag:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από astra_woman »

Αποσυνδεδεμένος Kadettoulas

  • Veteran
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 2257
    • http://www.OpelClub.Gr
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 09, 2007, 12:48:07 πμ »
αυτο που θα βγει στην παραγωγη δεν θα εχει καμια σχεση με αυτο που βλεπεις....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Kadettoulas »

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #27 στις: Μάρτιος 09, 2007, 03:51:49 πμ »
The Opel GTC’s low-slung profile has already led to it being dubbed the “new Calibra”. But according to GM insiders, it’s a lot more radical than that. The car’s coupe profile is what you’ll get with next year’s new Vectra. “Imagine the GTC with two extra doors. That’s Vectra,” said one GM executive who’s seen finished Vectra prototypes. The Vectra will take a radical approach with regard to saloon and hatch versions too – they’ll be virtually identical in terms of styling, and will share the same side profile.










« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος astra_woman

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 14
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 09, 2007, 11:14:02 μμ »
oi zantes einai teleies...tis eroteytika.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από astra_woman »

Αποσυνδεδεμένος ASTRA_MAN

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 63
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 09, 2007, 11:36:53 μμ »
Το κακο με αυτο το αμαξι ειναι οτι δεν εχει γυαλοκαθαριστηρες[smilie=gizmo.gif]
Κανενα νεο αν θα βγει στιν παραγωγη?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από ASTRA_MAN »
ASTRA_MAN

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal