Αποστολέας Θέμα: Astra/H 2007 facelift  (Αναγνώστηκε 13597 φορές)

Αποσυνδεδεμένος johnb

  • Regular Member
  • ***
  • Μηνύματα: 429
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 05, 2007, 08:16:21 μμ »
δεν είναι 5000, είναι παραπάνω αν υπολογίσεις αναρτήσεις & φρένα και που πας την αξιοπιστία; Το να τουρμπίσεις και να τρέμεις για τη παραμικρή βλάβη όταν με 9000 θα έχεις 180Hp με 6 χρόνια εγγύηση και έτοιμο φτιαγμένο στα μέτρα σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από johnb »

Αποσυνδεδεμένος nilaz

  • Addicted Member
  • *****
  • Μηνύματα: 973
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 05, 2007, 08:27:32 μμ »
Τι να σου πω ρε Γιαννη ρωτα και πες και εμας να ξερουμε. Εχεις δικιο σε οτι λες αλλα σκοτωνεις το αμαξι σου και νομιζω δεν αξιζει. Οσο για ενα καλο τουρμπισμα δεν θες πανω απο 5000Ε με αναρτησεις μεσα. Το 1.6Τ δεν νομιζω να φοραει αλλα φρενα και αλλα αμορτισερ απο το δικο μας. Ειχα διαβασει καπου οτι το 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 φορανε τα ιδια αμορτισερ και το OPC αλλα. Δεν ειμαι σιγουρος για τα φρενα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από nilaz »
To OPEL μου πουληθηκε. Μια μεγαλη αγαπη τελειωσε. Του ευχομαι καλα και ασφαλη χιλιομετρα εκει που ειναι και να συνεχιζει να προσφερει χαρα οπως εκανε σε εμενα.

Αποσυνδεδεμένος s5zax

  • Global Moderator
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 5710
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 05, 2007, 09:35:39 μμ »
Παράθεση
ο μας. Ειχα διαβασει καπου οτι το 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 φορανε τα ιδια αμορτισερ και το OPC αλλα.
αμορτισερ οχι ειναι διαφορετικα σε ολα...φρενα ειναι ιδια απο 1,4 μεχρι 1,8...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από s5zax »

Αποσυνδεδεμένος nilaz

  • Addicted Member
  • *****
  • Μηνύματα: 973
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 05, 2007, 09:40:13 μμ »
Πολυ ωραια...Οποτε αφου τα φρενα ειναι ιδια απο 1.4 σε 1.8 βαζεις σωνηνακια αεροπορικου τυπου και ενα σετ καλα τακακια και εισαι ΟΚ για 160 αλογακια. Το 1.4 μοτερ βγαζει για πλακα 160 αλογα με τουρμπισμα. Οποτε θεωρω 10.000Ε για να παρεις το ιδιο αμαξι με τα διπλα αλογα ειναι πολλα. Τουρμπισε το δικο σου. Αν παιξεις με σωστο βελτιωτη δεν θα παθει τιποτα. Απο την αλλη εγω πιστευω οτι ολα τα αμαξια θελουν σεβασμο. Και μαμα να το παρεις το τουρμπατο αν το παιρνεις και το σκιζεις ολη μερα διχως σεβασμο και προσοχη θα βγαλει προβληματα. Αληθεια η ΟΠΕΛ καλυπτει την τουρμπινα με τα +4 χρονια εγγυηση η οχι???Γιατι δεν εχω δει πουθενα να λεει οτι καλυπτει την τουρμπινα αλλα μονο εσωτερικα μερη κινητηρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από nilaz »
To OPEL μου πουληθηκε. Μια μεγαλη αγαπη τελειωσε. Του ευχομαι καλα και ασφαλη χιλιομετρα εκει που ειναι και να συνεχιζει να προσφερει χαρα οπως εκανε σε εμενα.

Αποσυνδεδεμένος deejay

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 1908
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 05, 2007, 09:44:13 μμ »
κοιτα αντι να το κανεις κ ανταλλαγη στην οπελ θα μπορουσες καλλιστα να περιμενεις λιγο κ να το δωσεις σε κανεναν ιδιωτη μπας κ κερδισεις 1-2000 ευρω που θα σου το επαιρνε η αντιπροσωπεια.παντως ειναι μια αλλη ιστορια αυτο.
το θεμα ειναι οτι με 21.000 ευρω αυτα που παιρνεις ειναι μια χαρα γιαυτα που δινεις .με λιγα λογια παιρνεις 180 αλογα τη στιγμη που το 2.0λιτρο με τα 200 κανει 27.000 κ πανω.μιλαμε για 6000 ευρω διαφορα στην τιμη, ενω με ενα προγραμματακι μη σου πω οτι τα θα το περνας κιολας σχετικα ευκολα τα 200αρια..!
το αν αξιζει να περιμενεις λιγο αυτο ειναι σιγουρο.εγω θα περιμενω τουλαχιστον μεχρι τα τελη του χρονου να δω πως τα παει κ το μοντελο γενικοτερα κλπ αν κ νομιζω οτι ειναι απο τις καλυτερες ευκαιριες για οποιον θελει ενα πολυ ομρφο,σβελτο hatch...

επισης nilaz το θεμα του turbismatos ειναι πολυ μεγαλο.χιλιες φορες να παρεις ενα εργοστασιακο τουρμπο κ να δωσεις κ κατι παραπανω αφου οπως ειπε ο johnb στο τελος μονο κερδισμενος θα βγεις.μια τετοια μετατροπη στο αμαξι θα το κανει απο δυσκολοπουλητο μεχρι σχεδον ακατορθωτο να πουληθει ενω για εγγυηση ουτε λογος...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από deejay »
Astra GTC TURBO 3??PS
By Voulalas Performance

Αποσυνδεδεμένος nilaz

  • Addicted Member
  • *****
  • Μηνύματα: 973
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 05, 2007, 09:51:57 μμ »
Συμφωνω φιλε deejay. Στο τελος του χρονου θα εχει δειξει αρκετα το μοτερ αυτο. Απο την αλλη οπως ειπα με 10.000Ε που ειναι η διαφορα για ενα μεταχειρισμενο 1.4 με το 1.6Τ μπορει καποιος να κανει παρα πολλα πραγματα στο 1.4 Μεχρι και τροπετο OPC βαζει επανω.

Ας μας πουν ομως τα παιδια με τα opc εαν καλυπτει η εγγυηση την τουρμπινα, σκαστρες, και περιφερειακα τουρμπο. . Αν τα καλυπτει τοτε μπραβο στην ΟΠΕΛ!!! :opelflag:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από nilaz »
To OPEL μου πουληθηκε. Μια μεγαλη αγαπη τελειωσε. Του ευχομαι καλα και ασφαλη χιλιομετρα εκει που ειναι και να συνεχιζει να προσφερει χαρα οπως εκανε σε εμενα.

Αποσυνδεδεμένος deejay

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 1908
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 05, 2007, 10:00:05 μμ »
υπαρχει ενα μεγαλο αλλα εδω ομως [smilie=gizmo.gif]
τα περισσοτερα 14αρια δεν εχουμε esp (ζαχο εσυ μη μιλας [smilie=hysterical.gif] ) οποτε αν τολμησουμε να βαλουμε turbo πανω(ποσο μαλλον τροπετο απο opc) θα... ζωγραφιζουμε στο δρομο...!

κ οσο για τα φρενα δεν υπαρχει περιπτωση του 1.6τ να ειναι τα ιδια με τον ατμοσφαιρικων.οπως κ το 6αρι σασμαν.180 αλογα ειναι αυτα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από deejay »
Astra GTC TURBO 3??PS
By Voulalas Performance

Αποσυνδεδεμένος orin

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 48
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 05, 2007, 10:56:30 μμ »
το νεο astra gtc 1.4 sport εχει stantar esp
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από orin »

Αποσυνδεδεμένος ASTRA_MAN

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 63
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 06, 2007, 12:37:10 πμ »
Ο κινητηρας 1.6 turbo ειναι δοκιμασμενος καιρο τωρα..
Ειναι ο κινητηρας που φοραει το meriva to opc...
Οποτε ουτε λογο να μην κανεται για την αξιοπιστια του... :opelflag:
Συμφωνω να περιμενουμε να δουμε σαν συνολο το αμαξι πως θα ειναι...
Ελπιζω  μονο να μην εχει και αυτο ημιακαμπτο αξονα πισω.. :?
Κατι αλλο: τα εργοστασιακα turbo ειναι ριθμισμενα ετσι ωστε να δινουν πιεση αλλα να προστατευουν και τον κινητηρα εκει που χρειαζεται...τα αλλα ειναι προορισμενα μονο για να δινουν αβερτα πιεση... [smilie=evil.gif]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από ASTRA_MAN »
ASTRA_MAN

Αποσυνδεδεμένος nilaz

  • Addicted Member
  • *****
  • Μηνύματα: 973
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 06, 2007, 01:08:00 πμ »
Το μοτερ αυτο ειναι στο Meriva OPC αλλα δεν ξερω εαν εχουν πουληθει στην Ελλαδα τετοια αμαξια και τι κανει το μοτερ αυτο στους 40 βαθμους το καλοκαιρι...
Ολα τα τουρμπο ρυθμιζονται για να δουλευουν εκει που θελει ο ιδιοκτητης. Απλα οσοι τουρμπιζουν μετα θελουν να βγαλουν ολη την δυναμη με αποτελεσμα να σπανε. Δεν απαγορευει κανεις να βαλεις τουρμπινα και να δουλευεις σε χαμηλη και αξιοπιστη πιεση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από nilaz »
To OPEL μου πουληθηκε. Μια μεγαλη αγαπη τελειωσε. Του ευχομαι καλα και ασφαλη χιλιομετρα εκει που ειναι και να συνεχιζει να προσφερει χαρα οπως εκανε σε εμενα.

Αποσυνδεδεμένος deejay

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 1908
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 06, 2007, 02:19:10 πμ »
α κ μια σημειωση..!ο κινητηρας ειναι μεν του meriva αλλα ελαφρα αναβαθμισμενος κ αποδιδει τη ροπη σε μεγαλυτερο φασμα στροφων πλεον.(απο πιο χαμηλα).

http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ar ... 007_177744

"Ο δεύτερος είναι υπερτροφοδοτούμενος και ήδη γνωστός μας από το Meriva OPC. Αποδίδει και εδώ 180 ίππους, αλλά η μέγιστη ροπή του των 23,4 kgm εμφανίζεται χαμηλότερα, στις 1.980 αντί στις 2.200 σ.α.λ., παραμένοντας σταθερή μέχρι και τις 5.500 σ.α.λ. - νούμερα που δηλώνουν ελαστικότητα από τη μια και διάρκεια απόδοσης από την άλλη."
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από deejay »
Astra GTC TURBO 3??PS
By Voulalas Performance

Αποσυνδεδεμένος johnb

  • Regular Member
  • ***
  • Μηνύματα: 429
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 06, 2007, 08:46:08 μμ »
λοιπόν σε ερώτησή μου στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως γίνεται ανταλλαγή με το 1.6 180hp αλλά με τιμή 11.500 περίπου. Να θυμίσω ότι μόλις έκλεισα χρόνο με το αμάξι και έχει σαν extra ESP & αυτόματο κλιματισμό. Αρχική αξία 17.400 (με τα extra). Το καλό είναι ότι μπορώ να κάνω ανταλλαγή και με άλλες εταιρίες, οπότε με βλέπω να καταλήγω στο octavia rs γιατί εκεί μου είπαν ότι μπορεί να παίξει μέχρι και 13000E....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από johnb »

Αποσυνδεδεμένος nilaz

  • Addicted Member
  • *****
  • Μηνύματα: 973
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #27 στις: Μάρτιος 06, 2007, 09:18:20 μμ »
Ειδες φιλε Γιαννη που στα ελεγα???Κοιτα φιλε το βαζεις αγγελια και το πουλας 13.000 και παραγγελνεις το 1.8Τ αυριο και θα κανει να ερθει 3 μηνες. Δινεις μια προκαταβολη 500Ε και εαν δεν πουλησεις το δικο σου τοτε βλεπεις. Απλα στην ανταλλαγη παντα χανεις λεφτα. Καινουργιο αμαξι ειναι. Βαλτο αγγελια και θα φυγει αμεσως. Παντως δεν αξιζει πιστευω γιατι και σε 1 χρονο τα ιδια λεφτα θα πιανει το αμαξι σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από nilaz »
To OPEL μου πουληθηκε. Μια μεγαλη αγαπη τελειωσε. Του ευχομαι καλα και ασφαλη χιλιομετρα εκει που ειναι και να συνεχιζει να προσφερει χαρα οπως εκανε σε εμενα.

Αποσυνδεδεμένος johnb

  • Regular Member
  • ***
  • Μηνύματα: 429
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 06, 2007, 09:40:45 μμ »
Παράθεση από: "nilaz"
Ειδες φιλε Γιαννη που στα ελεγα???Κοιτα φιλε το βαζεις αγγελια και το πουλας 13.000 και παραγγελνεις το 1.8Τ αυριο και θα κανει να ερθει 3 μηνες. Δινεις μια προκαταβολη 500Ε και εαν δεν πουλησεις το δικο σου τοτε βλεπεις. Απλα στην ανταλλαγη παντα χανεις λεφτα. Καινουργιο αμαξι ειναι. Βαλτο αγγελια και θα φυγει αμεσως. Παντως δεν αξιζει πιστευω γιατι και σε 1 χρονο τα ιδια λεφτα θα πιανει το αμαξι σου.
2λιτρο είναι το octavia. anyway και αυτός μου είπε ότι λίγο πολύ το ίδιο θα είναι και σε 1 χρόνο. Πάντως δε μπορώ να το πουλήσω σε ιδιώτη από όσο ξέρω διότι δε το έχω ξεχρεώσει. Πάντως σου λύνει τα χέρια το ότι μπορείς να κοιτάξεις και για άλλα αυτοκίνητα. Αλλά δε θα βιαστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από johnb »

Αποσυνδεδεμένος s5zax

  • Global Moderator
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 5710
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 06, 2007, 09:48:04 μμ »
Παράθεση
Το καλό είναι ότι μπορώ να κάνω ανταλλαγή και με άλλες εταιρίες, οπότε με βλέπω να καταλήγω στο octavia rs γιατί εκεί μου είπαν ότι μπορεί να παίξει μέχρι και 13000E....
octavia 5 rs? αυτο κανει 26000 ευρω.....που 22 που κανει το astra...αν μιλας για το παλιο octavia που το βγαζει GT τοτε ενταξει..αλλα ειναι μονο γρηγορο τπτ αλλο...6 χρονων αμαξι....
Παράθεση
το νεο astra gtc 1.4 sport εχει stantar esp
το 14αρι οχι...1,6Τ ναι
Παράθεση
Τουρμπισε το δικο σου. Αν παιξεις με σωστο βελτιωτη δεν θα παθει τιποτα.
δεν με γαμας καλυτερα... sex_3  sex_3 το να τουρμπισεις twinport δεν ειναι ευκολο πραμα....ενας το εχει κανει και εχει σπασει μια φορα...ο ιδιος ο μπιλλας που βγαζει κιτ εχει καθε 3 κ λιγο safe mode
Παράθεση
κ οσο για τα φρενα δεν υπαρχει περιπτωση του 1.6τ να ειναι τα ιδια με τον ατμοσφαιρικων
παντως αποκλειεται να φοραει τα 308 των 2,0Τ.....280 θα φορα και αυτο οπως κ συ...τα ιδια εχουν και τα 1,9diesel..Που δεν εχουν τρελοι διαφορα σε υποδυναμη με το 1,6τ
Παράθεση
Ελπιζω μονο να μην εχει και αυτο ημιακαμπτο αξονα πισω..
ακαμπτο εχει....
Παράθεση
Το μοτερ αυτο ειναι στο Meriva OPC αλλα δεν ξερω εαν εχουν πουληθει στην Ελλαδα τετοια αμαξια και τι κανει το μοτερ αυτο στους 40 βαθμους το καλοκαιρι...
εχει βγαλει C20LET,Z20LET,Z20LER,Z20LEH,Z20LEL...και δουλευουν ρολοι...το Ζ16LET θα μας κανει νουμερα? δυσκολα...opel και να πασχει απο μοτερ δεν ειναι ευκολο πραμα...οπελ μηχανη μερσεντες σασι...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από s5zax »

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal