Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 2063 φορές)

Αποσυνδεδεμένος shadow man

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 7497
  • Car: Ideal Zig-Zag 01
  • Gender: Male - Άνδρας
  • Location: deep in the Mountains...
(Χωρίς τίτλο)
« στις: Ιούλιος 13, 2008, 05:19:11 μμ »
ΓΙΑ αυτο δεν λες?


Video
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από shadow man »
Never drive faster than your guardian angel can fly...


Αποσυνδεδεμένος ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (GTC)

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3065
  • Gender: Male - Άνδρας
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 13, 2008, 05:27:52 μμ »
κι οπως θα παιρνω τις στροφεεεεες.....εσυ αν θελεις κοιταζε με!!!!! [smilie=bows.gif]  [smilie=bows.gif]  [smilie=bows.gif]  [smilie=bows.gif]  [smilie=bows.gif]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (GTC) »

Αποσυνδεδεμένος Dimpas

  • Novice Member
  • **
  • Μηνύματα: 162
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 13, 2008, 09:22:08 μμ »
Catman Catman , Που είσαι ???
Γιαννάρα ! Θα σου κάνουμε και εξώφυλλο !!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Dimpas »

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 14, 2008, 06:42:02 πμ »


Αν και καιει σαν τον πο....χαλαλι
Μην ξεχανμε ομως οτι το αμαξωμα ειναι πολυ βαρυ οποτε μερικα αλλα μηχανακια μικροτερα σε αλογα η κιλα...................... :wink:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος Vectraki

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 14
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 19, 2008, 02:12:10 πμ »
Ωχ αμάν! ¶ναψα φωτιές με αυτό το αρθράκι. Τελικά πείτε μου υπάρχει ένα Lotus Omega πράγματι? Shadow man, ναι, αναφερόμουν σε αυτό το αυτοκίνητο.

Thanks, vectraki !
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Vectraki »

Αποσυνδεδεμένος vectra pearl

  • Addicted Member
  • *****
  • Μηνύματα: 893
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 19, 2008, 11:14:15 πμ »
Παράθεση από: "Vectraki"
Ωχ αμάν! ¶ναψα φωτιές με αυτό το αρθράκι. Τελικά πείτε μου υπάρχει ένα Lotus Omega πράγματι? Shadow man, ναι, αναφερόμουν σε αυτό το αυτοκίνητο.

Thanks, vectraki !


υπαρχει και ειναι στην σπαρτη..... :wink:  :wink:  :wink:

το 2ο του..γιατι το πρωτο το κατεστρεψε.... [smilie=gizmo.gif]  [smilie=gizmo.gif]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από vectra pearl »

Αποσυνδεδεμένος shadow man

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 7497
  • Car: Ideal Zig-Zag 01
  • Gender: Male - Άνδρας
  • Location: deep in the Mountains...
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 19, 2008, 10:34:57 μμ »
Νομιζω πως σαν κλάμπ πρεπει να φτιαξουμε κατι σαν τιμιτική διακριση (κατι σαν πλακέτα) και να την δινουμε σε οποιον το αξιζει. πχ ο κατοχος ενος τετοιου αυτοκινητου σημερα θα το αξιζε (εαν το αμαξι το εχει σε καλη κατασταση και με αυθεντικά εξαρτηματα επάνω και να μην φοραει πχ κινητηρα απο καινουριο μοντέλλο κτλπ). λεω εγω τωρα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από shadow man »
Never drive faster than your guardian angel can fly...


Αποσυνδεδεμένος shadow man

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 7497
  • Car: Ideal Zig-Zag 01
  • Gender: Male - Άνδρας
  • Location: deep in the Mountains...
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 19, 2008, 11:18:13 μμ »
τεχνικές πληροφορίες για το όχημα...  

tech info

μετά απο ερευνα...

950 βγηκαν στην παραγωγή, 320 Vauxhalls και 630 Opels.

Top speed - 194.5 mph (313 km/h)
Peak power - 377 hp (281 kW) @ 5200 rpm
Acceleration - 0-60 mph: 4.9 s, 0-100 mph: 11.5 s
Peak torque - 419 ft·lbf / 568 N·m @ 4200
Engine displacement - 3615 cc
Engine type - Twin turbocharged straight six-cylinder
Configuration - Front-engined, rear-wheel drive
Transmission - Six-speed ZF manual
Weight - 3666 lbs (1663 kg)
Production - 950 units
Price - £48,000

Performance Comparisons

1989-1994 BMW / Alpina B10 Bi-Turbo - 360 hp 0-60 mph - 5.6 s. Top speed: 182 mph (291 km/h)
1989-1995 BMW M5 E34 - 315 / 340 hp 0-60 mph - 6.3 / 5.9 s. Top speed: 155 mph (250 km/h)
1991-1995 Mercedes / Porsche 500E W124 - 326 hp 0-60 mph - 6.0 s. Top speed: 155 mph (250 km/h)



άρθρα της εποχής έλεγαν για καλύτερη συμπεριφορά (πιο σπορ συμπεριφορά) του Lotus Omega ακόμα και από την Μ5, σε επιδόσεις συγκρίνονταν με την Alpina B10 biturbo (E34) μόνο.

Στο σημείο που έχανε (σύμφωνα με τα τότε άρθρα ήταν ότι ήταν πολύ ''αγωνιστικό'' στο στήσιμο και τη σκληρότητα της ανάρτησης, ενώ οι ανταγωνιστές του ήταν πιο ομοιογενής (κυρίως για την BMW-Alpina, η Ε500 τότε ήταν το ''άνετο'' της παρέας, Audi απλά δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στα μεγάλα σπορ σεντάν)

Είχε ανασχεδιασμένη ανάρτηση σχεδιασμένη από το αγωνιστικό τμήμα της Lotus(ακόμα και τα σημεία στήριξης, γωνία βασιλικού πείρου κ.α.)

επισης βρηκα ατο σαν παρουσιαση... προσεχτε τα εντονα γραμματα...



The Opel Omega was the company¿s bread and butter car. It wasn¿t that bad to begin with, and quite a bargain really - more car for the cash than domestic rivals could offer a German middle class man. One thing it wasn¿t, though, was a sports car. Poetic justice it is, then, that this particular car, not the much more wedge-shaped Calibra, was picked by Lotus to transmogrify into something that puts the fear of God into Bavarian sedans to this day.

Each of the 1100 cars produced (about 400 of them in right hand drive and bound for UK as the Vauxhall Carlton) started their life as the Omega 3000GSi, a mildly powerful sedan the point of which remains unknown. They were then shipped to the Lotus workshops, and the British engineers gave them a total makeover with that elusive know-how that today allows them to build one of the best driver¿s cars on the planet and get away with powering it with a 120bhp econobox engine.

In short, the Omegas were taken apart and then put back together with a few changes. These included a suspension built to withstand extreme lateral G-forces, but hard enough to make you want to see the dentist to have your fillings reinstalled, as well major engine work to accommodate the twin IHI turbochargers. The straight six was bored and stroked to 3.6 liters. The final result meant 370bhp with relatively little weight (the car is huge, but not heavy, despite the leather upholstery and every creature comfort you could hope for on an Opel in those days), which would see you to 100km/h or 62mph in 5 seconds flat. And this wasn¿t a Honda S2000 type engine, with every ounce of horsepower squeezed from it, despite the fact that F1-bred Lotus was used to doing exactly that. The factory has been known to speculate that an improved ECU would bring about an easy 550bhp. Not bad for a car that looked almost exactly like the neighbor's fourbanger that his wife uses for grocery runs.

The top speed was the thing that everyone made such a stink about. In an age when terminal velocity on German autobahns was not regulated by the government, the manufacturers of fine automobiles came together to see that their ultimate products would not accelerate past 250km/h (about 155mph). But neither GM, Opel nor Lotus were about to follow the leaders, and so the uber-Omega¿s top end was limited not by the chip, but by the laws of aerodynamics, which state that a flying brick, like that this family sedan was, will not increase speed past a certain point - excellent body kit and unique chameleon body color notwithstanding. The oncoming atmosphere and tires designed specifically for the car (which cost about $5000 for a set of four and which you can only buy if you prove that you in fact own the car) kept the Lotus Omega¿s top speed at 283km/h. Pretty funny, that: a lot of the supercars of the time had the potential to outrun this car, but few of them actually did. Since this practice, not unlike the Japanese 280bhp rule, is enforced to this day, the 1991 model year Opel Lotus Omega/Vauxhall Lotus Carlton has every chance (and wish) to bring the decade younger BMW M5, the car which is the holy grail of performance four-doors today, to its knees in the most spectacular manner.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από shadow man »
Never drive faster than your guardian angel can fly...


Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 20, 2008, 09:55:06 πμ »
Παράθεση από: "shadow man"
Νομιζω πως σαν κλάμπ πρεπει να φτιαξουμε κατι σαν τιμιτική διακριση (κατι σαν πλακέτα) και να την δινουμε σε οποιον το αξιζει. πχ ο κατοχος ενος τετοιου αυτοκινητου σημερα θα το αξιζε (εαν το αμαξι το εχει σε καλη κατασταση και με αυθεντικά εξαρτηματα επάνω και να μην φοραει πχ κινητηρα απο καινουριο μοντέλλο κτλπ). λεω εγω τωρα...



Xμμμμμμ σιγα τα ωα!!!!

Κατ εμε διακριση θα μπορει να ειναι σε καποιον που εχει ενα '48-'52 η '58-'63 που αυτος και εαν εχει φτυσει αιμα να το διατηρησει σε χρονολογικα επιπεδα σωστο

Αλλιως ολοι πανε μια Γερμανια η απο ΟΔΔΥ και αγοραζουν ενα 3,2 η........που τα πουλανε τσαμπα (σχεδον).....
Hξερα εναν που πηρε μια λιμουζινα 7,5 μετρα και της εκανε μετατροπη και της εβαλε ενα 6κυλινδρο commo μοτερ γιατι ..........εκαιγε σαν τον αλητη το 7200 που ειχε

Οποτε θα ελεγα και αυτος να τιμηθει αφου η μετατροπη ειναι απο τα must
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal