Αποστολέας Θέμα: ολη η ιστορια της opel...  (Αναγνώστηκε 2905 φορές)

Αποσυνδεδεμένος vectra pearl

  • Addicted Member
  • *****
  • Μηνύματα: 893
ολη η ιστορια της opel...
« στις: Ιανουάριος 13, 2008, 03:50:06 μμ »

Βιογραφία Adam Opel Η αυτοκινητική οικογένεια Opel επισημαίνει τις ρίζες της σε 1838 στην πόλη Rόsselsheim, της Γερμανίας και της γέννησης Adam Opel. Σαν νέο ενήλικο, Adam Opel περιόδευσε την Ευρώπη εκτενώς και έμαθε να κάνει τις ράβοντας μηχανές ενώ στο Παρίσι. Συναρπασμένος από αυτές τις μηχανές, Adam Opel, έπειτα μόνο 25 ετών, άνοιξε ένα εργοστάσιο σε Rόsselsheim για την παραγωγή όγκου των ράβοντας μηχανών.
Το 1868, Adam Opel πάντρεψε Sophie Marie Scheller και άρχισε μια οικογένεια που θα περιελάμβανε πέντε γιους: Θ*Θαρλ, Wilhelm, Heinrich, Friedrich και Ludwig, όλοι ποιον θα συμμετείχε στην οικογενειακή επιχείρηση. Το 1885, Adam Opel επέκτεινε την παραγωγή για να πωλήσει τα πλήρως συγκεντρωμένα ποδήλατα στη Γερμανία. Όταν Adam Opel πέθανε το 1895, η επιχείρηση έκανε 2.000 ποδήλατα ετησίως και οδηγούσε την Ευρώπη στις πωλήσεις μηχανών ραψίματος. Με την ενθάρρυνση της μητέρας τους, οι αδελφοί Opel αποφάσισαν να κινηθούν στην αρχάρια αυτοκινητική βιομηχανία και θα παρήγαν τα πρώτα αυτοκίνητά τους το 1899.

The 1910 's
Το 1862, Adam Opel μετέτρεψε την επιχείρηση του βιοτέχνη του σε βιομηχανική ανησυχία. Η ράβοντας μηχανή και το ποδήλατο ήταν ριζικά νέες εφευρέσεις και αυτή ήταν πώς Opel άρχισε - επαναστατικές μηχανές οικοδόμησης. Στον περίβολο του αιώνα, μια άλλη επαναστατική μηχανή έκανε την εμφάνισή της - το αυτοκίνητο. Το 1899, πριν από το 20ό αιώνα είχε αρχίσει ακόμη και, Opel είχε αποκτήσει ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων. Το εργοστάσιο ήταν στην κατάσταση Anhalt, Γερμανία, και άνηκε σε έναν Friedrich Lutzmann. Οι αδελφοί Opel (γιοι Adam) εργάστηκαν σε συνεργασία με Lutzmann για δύο έτη ενώ ενίσχυσαν την παραγωγή των αυτοκινήτων σε Rόsselsheim.
Το 1901, Opel που χωρίστηκαν από Lutzmann και το 1902 άρχισαν τα γαλλικά πρότυπα Darracq με άδεια και τα με το εμπορικό σήμα οπελ- Darracq. Συγχρόνως, οι αδελφοί Opel εργάζονταν στα σχέδιά τους για να καταστήσουν τα αυτοκίνητα πιό σίγουρα και προσιτά. Το φθινόπωρο του 1902, το πρώτο σχέδιό τους, το πρότυπο 10/12 HP, έκανε την έναρξή του στην επίδειξη μηχανών του Αμβούργο. Προκειμένου να προωθηθεί το "motorization των ανθρώπων" αποτελεσματικά, η επιχείρηση επέκτεινε τη γραμμή προϊόντων της το 1901 για να περιλάβει τις μοτοσικλέτες. Τα πρώτα φορτηγά Opel παράγονταν από 1899.
Όπως οι επιτυχίες στα επόμενα έτη αποδείχθηκαν, η νέα αυτοκινητική επιχείρηση ήταν στη σωστή διαδρομή. Μέχρι το 1906, αυτές οι νέες εταιρείες στην αυτοκινητική αγορά είχαν χτίσει ήδη το ένας-χιλιοστό όχημά τους, και η επιχείρησή τους αναπτυσσόταν γρήγορα. Η μεγάλη σημαντική ανακάλυψη εμφανίστηκε στο έτος 1909 με το Opel πρότυπο 4/8 HP - γνωστό ως "αυτοκίνητο του γιατρού". Η αξιοπιστία και η ευρωστία της εκτιμήθηκαν προ πάντων από τους παθολόγους, οι οποίοι έκαναν πολλή ανώμαλη οδήγηση πίσω έπειτα όταν έκαναν τις κλήσεις τους, δεδομένου ότι οι σκληρός-εμφανισμένοι δρόμοι ήταν ακόμα κάτι μιας σπανιότητας στην αρχή του αιώνα. Σε 3.950 σημάδια, το αυτοκίνητο του θρυλικού "γιατρού" κόστισε ακριβώς κατά το ήμισυ τόσο όσο και τα πρότυπα πολυτέλειας της ημέρας του. Μόνο δέκα έτη στη βιομηχανία και εννέα έτη στο νέο αιώνα, Opel είχαν πάρει ήδη ένα γιγαντιαίο βήμα προς την παροχή των ευρέων τμημάτων του κοινού την πρόσβαση στα μηχανοκίνητα οχήματα. Η επιτυχία αυτού του προτύπου, που συνδυάστηκε με τα groundbreaking συστήματα παραγωγής τους, σήμανε ότι μέχρι το 1914 Opel είχε ξεπεράσει τους ανταγωνιστές του και είχε γίνει ο μεγαλύτερος γερμανικός κατασκευαστής των μηχανοκίνητων οχημάτων.

The 1920 's
Το 1924, με μια επένδυση ένα εκατομμύριο χρυσών σημαδιών, Opel εισήγαγε τη συνεχή μαζική παραγωγή στη Γερμανία. Αυτή η επαναστατική διαδικασία παραγωγής έφερε τα ουσιαστικά πλεονεκτήματα για τους πελάτες Opel. Το πρώτο πρότυπο για να κυλήσει από τις νέες γραμμές συνελεύσεων ήταν το "Laubfrosch" ή "βάτραχος δέντρων" (Opel 4/12 HP). Χάρι στην πτώση στο κόστος παραγωγής που πραγματοποιήθηκε από τον αυξανόμενο όγκο παραγωγής και την τεράστια απαίτηση, η ήδη μέτρια εισαγωγική τιμή μειώθηκε από 4.500 σε μόνο 1.990 σημάδια μέσα σε έξι έτη. Παρά το γενικό πληθωρισμό, Opel είχε ακόμα μια συμβολή προς να καταστήσει τα αυτοκίνητα προσιτά. Το αυτοκίνητο δεν ήταν πλέον ένα ακριβό και εύθραυστο στοιχείο πολυτέλειας για τον πλούσιο ήταν στον τρόπο να γίνει ένα χωρίς προβλήματα, αξιόπιστο μέσο συγκοινωνίας για όλους. Με ένα μερίδιο αγοράς 37,5 τοις εκατό και 42.771 μονάδων που πωλήθηκαν, Opel ήταν πάλι το μεγαλύτερο αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία το 1928. Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας τους στηρίχτηκε στην groundbreaking προσέγγιση πωλήσεών τους. Το πρώιμο καλοκαίρι του 1929, Opel έγινε η πρώτη γερμανική αυτοκίνητη επιχείρηση για να ιδρύσει μια ασφαλιστική εταιρεία και επιχείρηση για τη χρηματοδότηση των πωλήσεων με δόσεις. Γύρω σε αυτήν την περίοδο, Opel προσέλκυσε πολλή προσοχή με το πρωτοποριακό πρόγραμμα πύραυλος-προώθησης RAK τους. Περιέλαβε τα αρχείο-σπάζοντας τρεξίματα εδάφους με RAK 2 και 3 και μια επιτυχής πτήση με τα αεροσκάφη RAK 1 Friedrich. Πρώτιστα λόγω της οικονομικής κρίσης, οι αδελφοί Opel άρχισαν γύρω για έναν ισχυρό συνεργάτη καθώς η δεκαετία του '20 φόρεσε επάνω. Τον Μάρτιο του 1929, οι απόγονοι Adam Opel επέτυχαν μια συμφωνία με τους αντιπροσώπους της εταιρίας (GM) General Motors. Ο κόσμος ο μεγαλύτερος αυτοκινητοβιομηχανία ανέλαβε την πλειοψηφία των μετοχών, αλλά άφησε σε Opel την ανεξαρτησία του σε όλες τις περιοχές. Από έπειτα επάνω, όλες οι δραστηριότητες στράφηκαν στη "επιχείρηση πυρήνων" της κατασκευής των αυτοκινήτων. Το Opel ήταν σε θέση όχι μόνο να ενισχύσει την ισχυρή θέση αγοράς του, αλλά και πέτυχε στην επέκταση της.

The 1930 's
Μέχρι τα μέσα τησδεκαετίας του '30, η επιχείρηση ήταν μεγαλύτερος παραγωγός της Ευρώπης των αυτοκινήτων. Το 1935, Opel έχτισε περισσότερα από 100.000 οχήματα σε ένα έτος για πρώτη φορά - ένας αριθμός που περιέλαβε 25.000 blitz ελαφριά φορτηγά που χτίστηκαν στις νέες εγκαταστάσεις στο Βραδεμβούργο. Εκείνο το ίδιο έτος εβλέίδε την παραγωγή του θρυλικού Opel Ολυμπία. Ήταν το πρώτο παραγμένο μαζικά γερμανικό αυτοκίνητο για να έχει ένα από γνήσιο ατσάλι ακέραια σώμα και ένα πλαίσιο. Ενώ όλο αυτό συνέβαινε, Opel ταχυδρομούσε τις διεθνείς επιτυχίες πωλήσεων. Η σύνδεση με τη GM του είχε δώσει τη μεγαλύτερη πρόσβαση στην παγκόσμια αγορά. Οι νέες βάσεις καθιερώθηκαν στην Ιαπωνία, την Κίνα, και τις διάφορες χώρες στη Νότια Αμερική. [ 1,2 Λ ] 1,2 λ (1931) Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η παραγωγική ικανότητα για τα ποδήλατα μειώθηκε σταθερά υπέρ της συνεχώς αυξανόμενης απαίτησης για τα επιβατικά αυτοκίνητα. Το 1937, Opel πώλησε τελικά αυτό το τμήμα της επιχείρησής του σε NSU. Συνολικά, Opel είχε παραγάγει περίπου 2,6 εκατομμύριο ποδήλατα μέχρι εκείνο το σημείο.

The 1950 's
Το πρώτο μεταπολεμικό Opel, ένα blitz 1,5 τόνου φορτηγό, άφησε τις εγκαταστάσεις από το 1946. Το 1947, παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων καινούριος με μια αναθεωρημένη έκδοση του προπολεμικού προτύπου Opel Ολυμπία. Μέχρι το 1950, οι εγκαταστάσεις επισκευάστηκαν εντελώς, και τρία έτη αργότερα, η ετήσια παραγωγή είχε ανέλθει πάλι σε περισσότερα από 100.000 οχήματα. Από το 1956, Opel ήταν σε θέση να πωλήσει 207.010 οχήματα και να επιτύχει ένα μερίδιο αγοράς 17,6 τοις εκατό. Εκείνο το ίδιο έτος, παρήγαγαν το δύο-εκατομμυριοστό Opel. Το πρότυπο επετείου, ένα κρητιδογραφία-χρωματισμένο Kapitän με ένα σώμα πλήρης-πλάτους, είχε τις επίχρυσες συναρμολογήσεις, και έλαβε την ιδιαίτερη προσοχή στις πολυάριθμες εκθέσεις.


The 1970 's
Το 1962, η 100ή επέτειος της καθιέρωσης της επιχείρησης, Adam Opel AG άνοιξε δεύτερες εγκαταστάσεις στο Μπόχουμ. Το νέο Kadett κύλησε από τις γραμμές παραγωγής εκεί, με το σύνθημα "ένα νέο αυτοκίνητο από νέες εγκαταστάσεισ". Προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει ένα ελκυστικό πρότυπο στην αυξανόμενη κοινότητα των ανεμιστήρων αθλητικών αυτοκινήτων, η επιχείρηση ανέπτυξε ένα κουπέ στα μέσα τησδεκαετίας του '60. Με τη GT, Opel επιβεβαίωσε τη φήμη του ως κατασκευαστή των ιδιαίτερα δυναμικών αυτοκινήτων. Ένα επιχειρησιακό αρχείο ήταν έθεσε επίσης το 1972: με ένα μερίδιο αγοράς 20,4 τοις εκατό, η επιχείρηση έγινε πάλι Γερμανία η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία. [ Διπλωμάτης ] διπλωμάτης (1970) Με την πρώτη κρίση πετρελαίου και τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες πελατών, Opel ανέπτυξε μια απολύτως νέα πρότυπη σειρά στο τέλος της δεκαετίας του '70 για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της ερχόμενης δεκαετίας. Οι άνθρωποι έψαχναν τα αυτοκίνητα με την αφθονία της απόδοσης που συνδυάστηκε με την πιό μικρή πιθανή κατανάλωση καυσίμων. Με την αεροδυναμική μορφή του, το Rekord ε ενσωμάτωσε αυτήν την νέα φιλοσοφία και παραλήφθηκε ενθουσιωδώς από το ευρύ κοινό. Προκειμένου να ωθηθεί η παραγωγή στην Ευρώπη περαιτέρω, η επιχείρηση άνοιξε μια πρόσθετη εργασία το 1982 σε Σαραγόσα, Ισπανία. Η υπο--συμφωνία Corsa παραχθείσα εκεί γρήγορα έγινε το με εμπορική επιτυχία αυτοκίνητο στο τμήμα της.

the 1980's
1981 η τεχνολογία 1 μελέτης εφαρμοσμένης μηχανικής καταδεικνύει τον πρωτοποριακό ρόλο Opel στον τομέα της αεροδυναμικής: το πειραματικό όχημα επιτυγχάνει έναν συντελεστή έλξης 0,235, θέτοντας ένα παγκόσμιο αρχείο. Το Opel γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων για να χρησιμοποιήσει τα φιλικά προς το περιβάλλον βασισμένα στο νερό χρώματα. Το Ascona γ και το απόδοση-προσανατολισμένο στο Manta β 400 μπαίνουν στην αγορά. 1982 νέες εγκαταστάσεις ανατίθενται σε Saragossa, Ισπανία, για την παραγωγή του Opel Corsa. Το συμπαγές πρότυπο προωθεί γρήγορα για να γίνει το με εμπορική επιτυχία όχημα στην κατηγορία του. Walter Rφhrl και ο πλοηγός του Christian Geistdφrfer επικρατούν των σκληρών ανταγωνιστών τέσσερις-ρόδα-κίνησης, που οδηγούν το Ascona τους 400 στη νίκη στο Monte Carlo Rally και που κερδίζουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα συνάθροισης. 1983 το 20-εκατομμυριοστό όχημα Opel, ένας γερουσιαστής, αφήνει τις εγκαταστάσεις παραγωγής Rόsselsheim. 1984 το Kadett ε εισάγεται. Η έκδοση GSi, με έναν συντελεστή έλξης 0,30, είναι ο πιό αεροδυναμικός φορέας στην κατηγορία της παγκοσμίως. Το Kadett εκλέγεται το αυτοκίνητο του έτους από μια διεθνή κριτική επιτροπή. 1985 Opel γίνεται ο πρώτος γερμανικός κατασκευαστής για να περιλάβει ένα όχημα με έναν καταλυτικό μετατροπέα σε κάθε πρότυπη γραμμή. 1986 το Opel Omega κάνει το dιbut του, που καυχάται τον καλύτερο συντελεστή έλξης στην κατηγορία του, σε 0,28. Η Omega εκλέγεται το αυτοκίνητο του έτους. 1987 Opel γιορτάζει το ιωβηλαίο 125-έτους του. Ο γερουσιαστής B παρουσιάζεται στο κοινό. 1988 το Opel Vectra εισάγεται. Το πρότυπο μέσος-μεγέθους, διαθέσιμο σε μια επιλογή δύο παραλλαγών σωμάτων, είναι ένα άμεσο best-$l*seller. Το Vectra χαρακτηρίζεται το δυναμικό σχέδιο και την οδηγώντας άνεση που συνδυάζονται από με προηγμένος τεχνολογικά drivetrain και τις λύσεις πλαισίων. Μια έκδοση όλος-ρόδα-κίνησης είναι διαθέσιμη. 1989 Opel εισάγει τους καταλυτικούς μετατροπείς ως τυποποιημένο εξοπλισμό σε όλα τα πρότυπα, το πρώτο μεταξύ των ευρωπαϊκών κατασκευαστών αυτοκινήτων. Το Opel Calibra προωθείται, με έναν παγκοσμίως καλύτερο συντελεστή έλξης 0,26. Το 25-εκατομμυριοστό Opel κυλά από τη γραμμή παραγωγής σε Rόsselsheim. Ο Adam Opel Prize για τη σημαντική ακαδημαϊκή απόδοση στην εφαρμοσμένη μηχανική απονέμεται για πρώτη φορά, σε Rόsselsheim, το Μπόχουμ και την Καισερσλάουτερν.

the 1990's
1990 Opel γίνεται το πρώτο για να εφαρμόσει αυτοκινητοβιομηχανία μια αλυσίδα ανακύκλωσης για τα πλαστικά. Η κίνηση απεικονίζει τη δέσμευση της επιχείρησης για τη φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία: οι μηχανικοί Rόsselsheim αποβάλλουν συστηματικά τα επικίνδυνα υλικά όπως ο αμίαντος και το κάδμιο από τη διαδικασία κατασκευής. Συγχρόνως, οι βιώσιμες μειώσεις των διαλυτών χρωμάτων και οι χλωροφλωροάνθρακες (CFC) επιτυγχάνονται. 1991 μετά από τα έτη σημαντικής απόδοσης στο δρόμο και στην αγορά, η παραγωγή Kadett τερματίζεται. Ο διάδοχός του: το Astra. Το νέο όχημα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ασφάλειας Opel, συμπεριλαμβανομένης της προστασίας δευτερεύων-αντίκτυπου, αντι- poy οι κεκλιμένες ράμπες στα καθίσματα, και tensioners ζωνών ασφαλείας. Η επιχείρηση προωθεί το πρώτο πλαϊνό όχημά της, frontera, το οποίο γίνεται ευρωπαϊκός πρωτοπόρος στην αγορά στην κατηγορία του μέσα σε ένα έτος. 1992 σε Eisenach, οι εγκαταστάσεις παγκόσμιας πιό προηγμένες αυτοκινητικές κατασκευής αρχίζουν την παραγωγή βασισμένη στην καινοτόμο αρχή της αδύνατης παραγωγής. Το πλαϊνό όχημα Opel Monterey και ο ελαφρύς campo οχημάτων χρησιμότητας αθλητισμός ΚΑΠ προωθούνται. 1993 το δεύτερης γενεάς Corsa φθάνει. Με το σχέδιο νίκης του, το νέο Corsa προωθεί γρήγορα στην κορυφή της κατηγορίας του στην Ευρώπη. Για χρόνια υπερασπίζει με συνέπεια την κυριάρχη θέση του. 1994 μια νέα γενεά της Omega παρουσιάζεται. Το φίλαθλο coupe Opel Tigra κάνει το dιbut του. 1995 Opel εισάγει Vectra Β. Ένας άλλος πρώτος μεταξύ των γερμανικών κατασκευαστών αυτοκινήτων: Το Opel εξοπλίζει τα όλα επιβατικά αυτοκίνητά του με full-size τους αερόσακους για τον οδηγό και τον επιβάτη μπροστινών καθισμάτων. Στο νέο Vectra, Opel γίνεται ο πρώτος σημαντικός αυτόματος κατασκευαστής για να εισαγάγει παγκοσμίως το σύστημα απελευθέρωσης πενταλιών και τον υβριδικό αερόσακο. 1996 Opel γίνεται ο παγκόσμιος πρώτος κατασκευαστής για να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας τέσσερις-βαλβίδων με την άμεσος-έγχυση και σε ένα επιβατικό αυτοκίνητο diesel. Η παραγωγή του Cadillac Catera, βασισμένη στην Omega, αρχίζει σε Rόsselsheim. Το Manuel Reuters κερδίζει το διεθνές να περιοδεύσει πρωτάθλημα αυτοκινήτων (ITC) σε ένα Opel Calibra. 1997 Opel προωθεί τη "πρωτοβουλία κινητικότητάς του" με ένα σύστημα ναυσιπλοϊ'ας για το Vectra και τα ωμέγα πρότυπα. Για πρώτη φορά, ένα ευρωπαϊκό επιβατικό αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με μια μηχανή τρεις-κυλίνδρων. Η μονάδα ένας-λίτρου, που λειτουργεί με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, προσφέρεται στο Corsa. Με το χώρο, Opel καταγράφει εκ νέου τον τομέα αγοράς εμπορικών οχημάτων. 1998 η νέα εταιρική έδρα καθιερώνεται σε Rόsselsheim: ο Adam Opel Building εγκαινιάζεται από το γερμανικό καγκελάριο το Δρ Helmut Kohl. Η επέκταση συνεχίζεται στον τομέα των εμπορικών οχημάτων με το Movano. Τα νέα πρότυπα Astra πηγαίνουν στην παραγωγή. Τα πλαϊνά οχήματα Monterey και frontera εμφανίζονται ως ξανασχεδιασμένα πρότυπα. Το ένας-εκατομμυριοστό Vectra αφήνει τις εγκαταστάσεις Rόsselsheim. Οι επιτροπές Opel νέες εγκαταστάσεις στο Gliwice, Πολωνία. 1999 Opel χαρακτηρίζει έναν αιώνα της αυτοκίνητης τελειότητας. Η χιλιετία Opel σαφής, μια βραβευμένη έκθεση πολυμέσων που καταλαμβάνει ένα ολόκληρο τραίνο σιδηροδρόμων, κυλά μέσω της Ευρώπης. Το κέντρο Opel επισκεπτών ζωντανό ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό. Το 50-εκατομμυριοστό Opel, μια Omega, κυλά από τη γραμμή συνελεύσεων σε Rόsselsheim. Με το Zafira, Opel προωθεί μια νέα κατηγορία συμπαγών φορτηγών, που χαρακτηρίζουν την ευρέως ευπροσάρμοστη εσωτερική έννοια ευκίνητος-7.

the 2000's
2000 η παραγωγή του Opel Agila αρχίζει. Πρώτος microvan της Γερμανίας είναι ο τέλειος φορέας πόλεων. Το κλειδί για την επιτυχία του: μέγιστη χρησιμοποίηση των διαστημικών όμως εύχρηστων γενικών διαστάσεων, που συνδυάζονται με μια οικονομική στην κατανάλωση βενζίνης μηχανή. Στη Γενεύη, Opel παρουσιάζει ένα όχημα έννοιας Zafira που τροφοδοτείται από τα κύτταρα καυσίμων. Μια μηχανή ελαφρύς-μετάλλων 2,2-λίτρου, που παράγει 147 hp/108 kW της παραγωγής, διατίθεται. Το Astra Coupe κάνει το dιbut του. Μια παραλλαγή Zafira που τροφοδοτείται από φυσικό αέριο εισάγεται. 2001 ένα παγκόσμιο best-$l*seller εισάγει την τρίτη γενεά του: το ενημερωμένο Opel Corsa συνεχίζει την επιτυχημένη περίπτωσή του. Η καθαρής φυλής οδηγώντας μηχανή Opel Speedster φθάνει στη σκηνή. Ένα δεύτερης γενεάς Astra Cabrio εισάγεται. Το Opel παρουσιάζει το Vivaro. Με το OPC Zafira, Opel παρουσιάζει το γρηγορότερο παραγωγή-πρότυπο φορτηγό στην Ευρώπη, συγχρόνως εισάγοντας το Opel Zafira CNG. Η μελέτη οχημάτων OPC Χ- Treme Astra Coupe εκτίθεται στη Γενεύη. Το κύτταρο-τροφοδοτημένο καύσιμα Zafira HydroGen 1 θέτει 15 διεθνή αρχεία. 2002 Opel αρχίζει τη νέα εκστρατεία "Opel εικόνας. Φρέσκια σκέψη για τα καλύτερα αυτοκίνητα. Ο "γερμανικός καγκελάριος Gerhard Schrφder εγκαινιάζει τις εγκαταστάσεις παγκόσμιας πιό προηγμένες αυτοκινητικές κατασκευής, σε Rόsselsheim. Το νέο Opel Vectra φθάνει στην αγορά. Το Opel στο Βερολίνο, η προσδίδουσα γόητρο έδρα της επιχείρησης στο κεφάλαιο, ανοίγει τις πόρτες του. Το Opel παρουσιάζει την πρώτη έκθεση ικανότητας υποστήριξής του. 2003 το Opel Speedster τούρμπο και το φυσικό αέριο βαγόνι εμπορευμάτων σταθμών Opel Astra 1,6 CNG εισάγονται στη γερμανική αγορά. Το Opel Signum και Meriva παρουσιάζονται ταυτόχρονα στη Γερμανία. Το Opel ανοίγει ένα νέο κέντρο δοκιμής και γεγονότος σε Pferdsfeld. Ο κατασκευαστής αυτοκινήτων σε Rόsselheim προωθεί μια πρωτοβουλία μηχανών, με τέσσερις νέες μονάδες και τη fuel-saving τεχνολογία TWINPORT diesel κοινός-ραγών CDTI για τις μηχανές βενζίνης του. Το πρώτο Opel Ironman Γερμανία triathlon διοργανώνεται στη Φρανκφούρτη. Η triathlon ομάδα Opel αποδίδει καλά, υποστηρίζοντας διάφορες κυριάρχες θέσεις. Το κύτταρο-τροφοδοτημένο καύσιμα Zafira HydroGen3 αρχίζει τις δοκιμές υπό τις καθημερινές συνθήκες οδήγησης στους δημόσιους δρόμους στο Τόκιο και στην Ουάσιγκτον. Το Opel ECO Speedster θέτει 17 διεθνή αρχεία για λόγους παρουσιάσεων αποδείξεων Opel σε Dudenhofen. Τα κυριώτερα σημεία της διεθνούς επίδειξης μηχανών της Φρανκφούρτης IAA περιλαμβάνουν τα παγκόσμια πρεμιέρα της τρίτος-παραγωγής Opel Astra, του νέου βαγονιού εμπορευμάτων σταθμών Opel Vectra, της μελέτης σχεδίου φορείων διακριτικών και ενός συντήρηση-ελεύθερου συστήματος φίλτρων diesel μοριακού. 2004 το Opel Astra εισάγει την τρίτη γενεά του. Το Tigra TwinTop και το βαγόνι εμπορευμάτων σταθμών Astra εισάγονται στην αγορά. Το Astra GTC παρουσιάζεται στην επίδειξη μηχανών του Παρισιού. Το Opel έχει παραγάγει κατά προσέγγιση 60 εκατομμύριο οχήματα μέχρι σήμερα. 2005 το Opel Zafira 1,6 CNG (συμπιεσμένος φυσικός είναι Αέριο ο με εμπορική επιτυχία φορέας με ένα εναλλακτικό σύστημα προώθησης στη Γερμανία. Παγκόσμιο πρεμιέρα του OPC Astra και του OPC Zafira στην επίδειξη μηχανών της Γενεύης. Έναρξη της παραγωγής του νέου Zafira στις εγκαταστάσεις του Μπόχουμ και έναρξη των πωλήσεων του συμπαγούς φορτηγού που απονεμήθηκε πέντε αστέρια στην ευρο- δοκιμή ασφάλειας NCAP. Ως τμήμα του προγράμματος συνεργασίας καθαρής ενέργειας στη Γερμανία, ένα καύσιμο-κύτταρο-τροφοδοτημένο Zafira HydroGen3 χρησιμοποιείται ως όχημα εξυπηρετήσεων πελατών. Οι δημοσιογράφοι από 26 χώρες ονομάζουν το 1,3 σταθμό ηλεκτροπαραγωγής "μηχανή CDTI ECOTEC του έτους 2005" στο τμήμα 1,0 έως 1,4 λίτρων μετατοπίσεων. Οι σημαντικά ενημερωμένες εκδόσεις του Vectra και του Signum πηγαίνουν στην πώληση. Τα ντηζελοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα του όλου Opel είναι διαθέσιμα με ένα μοριακό φίλτρο από το καλοκαίρι. Παγκόσμια πρεμιέρα στην επίδειξη μηχανών της Φρανκφούρτης του φίλαθλου και κομψού Astra TwinTop Cabrio Coupe, της έννοιας Antara SUV, του OPC Vectra και του νέου Zafira CNG. Ξανασχεδιασμένο και η έκδοση του Meriva παρουσιάζεται στην επίδειξη μηχανών της Μπολόνιας. Η έκδοση OPC έχει το πρεμιέρα της στην επίδειξη μηχανών του Έσσεν. Το Zafira κερδίζει το "χρυσό τιμόνι" βραβείο στο τμήμα του ".

η μεταφραση εχει γινει με altavista οποτε θα υπαρχουν μερικα λαθακια...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από vectra pearl »

Αποσυνδεδεμένος Dimpas

  • Novice Member
  • **
  • Μηνύματα: 162
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 13, 2008, 04:10:44 μμ »
Πολύ καλό αλλά η μετάφρασή έχει ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Dimpas »

Αποσυνδεδεμένος Apostolos

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 25
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 13, 2008, 11:13:52 μμ »
Μπράβο vectra pearl, πολύ καλό θέμα!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Apostolos »
ASTRA H OPC

Αποσυνδεδεμένος OPEL PARTS GREECE

  • Opel Specialist
  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 3498
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 14, 2008, 01:57:52 πμ »
Eιναι καπως ετσι αλλα:

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1863

Ο ιδρυτής πέθανε το 1895

Κατασκεύασαν τα πρώτα τους αυτοκίνητα το 1898, αγοράζοντας τα δικαιώματα από την εταιρεία Lutzmann και διαθέτοντας τα με την επωνυμία Opel-Lutzman.

Ο γιος του Όπελ υπέγραψε νέα συμφωνία με την Γαλλική εταιρεία Darracq το 1900 για την κατασκευή οχημάτων με την επωνυμία Opel-Darracq

Το 1906 ξεκίνησαν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα βασισμένα σε δικά τους σχέδια

Λειπει και η φωτια το 1911 η οποια πυρκαγιά κατέστρεψε ολοσχερώς το εργοστάσιο.

Τον Μάρτιο του 1929 η General Motors αγόρασε το 80% της εταιρείας

Αλλα ποιος ασχολειται πια περαν του ποσο γρηγορα αυτοκινητα εχει και οχι τι ιστορια κουβαλαει πισω της
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από OPEL PARTS GREECE »
My official sponsors:

Αποσυνδεδεμένος ΣΤΥΛΙΝΟΒΙΤΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

  • Novice Member
  • **
  • Μηνύματα: 141
Re: ολη η ιστορια της opel...
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 10, 2009, 08:33:02 μμ »
στορία

Opel Adam Opel.
Ο άνθρωπος που δημιούργησε την εταιρία.
Η ιστορία των αυτοκινήτων Opel ξεκίνησε το 1838 στην πόλη Rüsselsheim, της Γερμανίας, και με τη γέννηση του Adam Opel. Ως νεαρός, ο Adam Opel έκανε πολλά ταξίδια στην Ευρώπη και έμαθε να φτιάχνει ραπτομηχανές ενώ ήταν στο Παρίσι. Γοητευμένος από αυτές τις μηχανές, ο Adam Opel, τότε μόλις 25 ετών, άνοιξε ένα εργοστάσιο στο Rüsselsheim για τη μαζική παραγωγή των ραπτομηχανών.

Το 1868, o Adam Opel παντρεύτηκε την Sophie Marie Scheller και μαζί απέκτησαν πέντε γιους: τους Carl, Wilhelm, Heinrich, Friedrich και Ludwig, οι οποίοι απασχολήθηκαν όλοι στην οικογενειακή επιχείρηση. Το 1885, ο Adam Opel επέκτεινε την παραγωγή με την πώληση πλήρως συναρμολογημένων ποδηλάτων στη Γερμανία. Όταν ο Adam Opel πέθανε το 1895, η εταιρία κατασκεύαζε 2,000 ποδήλατα το χρόνο και ήταν πρώτη στην Ευρώπη στις πωλήσεις ραπτομηχανών. Με την ενθάρρυνση της μητέρας τους, οι αδερφοί Opel αποφάσισαν να μεταπηδήσουν στην καινούργια ακόμα βιομηχανία αυτοκινήτου και κατασκεύασαν τα πρώτα τους αυτοκίνητα το 1899.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Siamo vecchi troppo presto,e intelligenti troppo tardi.

Αποσυνδεδεμένος ΣΤΥΛΙΝΟΒΙΤΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

  • Novice Member
  • **
  • Μηνύματα: 141
Re: ολη η ιστορια της opel...
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 10, 2009, 08:35:00 μμ »
1862–1899:
Από τις ραπτομηχανές στην κατασκευή αυτοκινήτων.
25 χρόνια αφότου ιδρύθηκε, η Opel είχε γίνει διεθνής επιτυχημένη κατασκευάστρια και εξαγωγέας ραπτομηχανών σε όλη την Ευρώπη, Αμερική, Ρωσία και Ινδία. Το 1887, ξεκινά την μαζική παραγωγή ενός ακόμα αποκλειστικού, ακριβού μηχανήματος: του ποδηλάτου. Με τα χρόνια, εξελίχθηκε στη μεγαλύτερη κατασκευάστρια ποδηλάτων στον κόσμο.
Το 1899, η Opel κατασκευάζει το πρώτο αυτοκίνητο, εκμεταλλευόμενη τα 37 χρόνια εμπειρίας στη μηχανολογία και την κατασκευή. Παρόλο που ο ίδιος ο Adam Opel πέθανε πριν ξεκινήσει η παραγωγή των αυτοκινήτων, η οικογένεια Opel συνέχισε το όραμά του, συμβάλλοντας στο να γίνει το αυτοκίνητο ένα προσιτό μέσον μεταφοράς για όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.

Κληρονομιά. 1899–1928.
Οι πρώτες προσπάθειες αεριωθούμενης ισχύος.
1899–1928:
Οι πρώτες προσπάθειες στην παραγωγή αυτοκινήτων έγιναν σε συνεργασία, με τον μηχανικό Friedrich Lutzmann από τον Dessau και στη συνέχεια με την Γαλλική εταιρία Darracq.
Το 1902, η Οpel παρουσίασε την πρώτη της σχεδίαση, ένα μοντέλο 10/12 hp με 2-κύλινδρο κινητήρα. Επτά χρόνια αργότερα, λάνσαρε ένα συμπαγές διθέσιο που ήταν ιδιαίτερα αγαπητό στους γιατρούς της επαρχίας και έγινε γνωστό σαν “Doktorwagen” (Το αυτοκίνητο του Γιατρού).
1899
Η Opel υπογράφει συμβόλαιο με το κατασκευαστή αμαξών, Friedrich Lutzmann από το Dessau, για την κατασκευή του πρώτου αυτοκινήτου, του “Opel Patent Motor Car, System Lutzmann” στο Rüsselsheim.
1901
Η Opel υπογράφει συμβόλαιο με τον Γάλλο Alexandre Darracq για την κατασκευή αυτοκινήτων Darracq.
1902
Παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου που δημιουργήθηκε αποκλειστικά από την Opel, του μοντέλου 10/12 hp με ένα νέο δικύλινδρο κινητήρα με ενσωματωμένη αντλία νερού. Τελική ταχύτητα: 45 km/h.
1906
Η Opel εγκαινιάζει ένα δεύτερο εργοστάσιο στο Βερολίνο. Η παραγωγή του 1,000ού αυτοκινήτου Opel είναι γεγονός.
1909
Λανσάρισμα ενός μοντέλου 4/8 hp με 4-κύλινδρο κινητήρα, γνωστό σαν “Doctor’s Car”, στην τιμή των 3,950 μάρκων. Η Opel κάνει το πρώτο βήμα προς την κατασκευή αυτοκινήτων που είναι προσιτά σε ευρύτερες ομάδες καταναλωτών.
1912
Κατασκευάζεται το 10,000ό Opel. Η πρώτη συμφωνία με τα εργατικά συνδικάτα καθιερώνει στάνταρ ωράριο εργασίας (55.5 ώρες την εβδομάδα) και ελάχιστο ημερομίσθιο (36 Pfennigs την ώρα).
1914
Η Opel γίνεται η μεγαλύτερη Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία, πουλώντας 3,335 αυτοκίνητα. Επίσης ξεκινά να προσλαμβάνει γυναίκες στις γραμμές παραγωγής.
1924
Η Opel επενδύει ένα εκατομμύριο χρυσά μάρκα στον εκσυγχρονισμό της παραγωγής αυτοκινήτων και γίνεται η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία που εισάγει τις γραμμές συναρμολόγησης στη μαζική παραγωγή.
1928
Με μερίδιο αγοράς 37.5% και πωλήσεις 42, 771 μονάδων, η Opel είναι η μεγαλύτερη Γερμανική, κατασκευάστρια αυτοκινήτων. Εισαγωγή στο Χρηματιστήριο (Γερμανικό “Aktiengesellschaft”).

Κληρονομιά. 1929–1945
Δημιουργία προσιτών αυτοκινήτων.
1929–1945
Η απειλητική, παγκόσμια οικονομική κρίση αρχίζει να δημιουργεί ανησυχία για την Opel. Αναζητώντας έναν ισχυρό συνεργάτη, η οικογένεια Opel έρχεται σε συμφωνία με την General Motors Corporation, η οποία αγόρασε την εταιρία το 1929.
Το 1935 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Βερολίνου, η Opel παρουσιάζει το πρώτο Γερμανικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με ολοκληρωμένο ατσάλινο πλαίσιο και αμάξωμα, το Opel Olympia 1.3-λίτρων.
1929
Η General Motors αποκτά το 80% των μετοχών της Opel. Η Opel είναι η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια που δημιουργεί ασφαλιστική εταιρία και τράπεζα για την χρηματοδότηση των πωλήσεων.
1931
Η General Motors αποκτά το υπόλοιπο 20% των μετοχών της Opel. Η Opel γίνεται 100% θυγατρική της General Motors. Οι 13,000 υπάλληλοι της εταιρίας παράγουν 500 αυτοκίνητα και 6,000 ποδήλατα καθημερινά.
1935
Η Opel είναι η πρώτη Γερμανικά κατασκευάστρια εταιρία με ετήσια παραγωγή 100,000 αυτοκινήτων. Το νέο μοντέλο P4 στην τιμή των 1,650 μάρκων μειώνεται αργότερα στα 1,450 μάρκα, με αποτέλεσμα να γίνει το πιο οικονομικό αυτοκίνητο και άφταστο από τον ανταγωνισμό.
1936
Με ετήσια παραγωγή 120,923 αυτοκινήτων, η Opel είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
1937
Μετά από μία μακρόχρονη πορεία σαν η μεγαλύτερη κατασκευάστρια ποδηλάτων σε όλο τον κόσμο, σταματά την κατασκευή ποδηλάτων και πουλά την επιχείρηση στην NSU για να ασχοληθεί αποκλειστικά με την παραγωγή αυτοκινήτων.
1940
Κατασκευάζεται το 1,000,000ο Opel. Η παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων σταματά τον Οκτώβριο.
1944
Τα εργοστάσια του Rüsselsheim και του Brandenburg καταστρέφονται από τους βομβαρδισμούς.
1945
Ο εξοπλισμός παραγωγής του μοντέλου Kadett ξεμοντάρεται απο την Σοβιετική Ένωση.

Κληρονομιά 1946–1979:
Μία νέα αρχή.
Μετά το τέλος του πολέμου, οι πρώην υπάλληλοι της Opel ξεκίνησαν την ανοικοδόμηση του σχεδόν ολοκληρωτικά κατεστραμμένου εργοστασίου του Rüsselsheim. Με μικροαλλαγές, παρουσιάστηκαν το Blitz, και αργότερα, τα Olympia και Kapitan.
1946
Το πρώτο μεταπολεμικό Opel, ένα Blitz 1.5-τόνου, φεύγει από το εργοστάσιο.
1950
Ολοκληρώνεται η ανοικοδόμηση του εργοστασίου του Rüsselsheim.
1956
Παράγεται ο 2,000,000ό Opel. Διπλασιάζουμε την απόδοση παραγωγής εγκαινιάζοντας τη νέα μονάδα φανοποιείου, K 40.
1962
H Opel γιορτάζει την επέτειο των 100 χρόνων και εγκαινιάζουμε το δεύτερο εργοστάσιο στο Bochum.
1966
Το 1,000,000ό Kadett φεύγει από το εργοστάσιο του Bochum. H Opel ανοίγει την πίστα δοκιμών στο Dudenhofen στη Γερμανία και εγκαινιάζει ένα νέο εργοστάσιο κατασκευής εξαρτημάτων στο Kaiserslautern.
1971
Οι αριθμοί παραγωγής ξεπερνούν τα 10,000,000.
1972
H Opel είναι η μεγαλύτερη κατασκευάστρια αυτοκινήτων στη Γερμανία με μερίδιο αγοράς 20.4%.

Κληρονομιά 1980–1989:
Περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες.
Στη δεκαετία του 1980, η Opel ξεκινά πλείστες περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, αρκετές από τις οποίες ήταν πρωτιά για τη βιομηχανία.
Το Opel Omega, που λανσάρει το 1986, συνοδεύεται από μία ευρεία γκάμα βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων χαμηλών εκπομπών ρύπων και ψηφίζεται «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1987», ενώ νέα πρότυπα αεροδυναμικής εγκαινιάζονται από το Opel Vectra το 1988.
1981
Η Opel είναι η πρώτη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που εισάγει περιβαλλοντικές συμβατές, υδατοδιαλυτές βαφές. Ένα νέο βαφείο ολοκληρώνεται στο Rüsselsheim με μία επένδυση άνω των 500 εκατομμυρίων μάρκων.
1982
Η Opel κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο στη Zaragoza της Ισπανίας, για την παραγωγή του Opel Corsa, του πιο συμπαγούς αυτοκινήτου που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρία.
1983
Το 20,000,000ό αυτοκίνητο παράγεται από το εργοστάσιο του Rüsselsheim. Καθιερώνονται στάνταρ οι δίσκοι συμπλέκτη χωρίς αμίαντο.
1985
Η Opel είναι η πρώτη κατασκευάστρια που προσφέρει μία πλήρη σειρά μοντέλων εφοδιασμένων με καταλυτικούς μετατροπείς. Η Opel δημιουργεί μια φιλοσοφία υποστήριξης ως σπόνσορες με δυναμική εμπλοκή σε αθλήματα όπως ποδόσφαιρο-μπάσκετ-βόλεϊ, αναπτύσσοντας συνεργασίες με παγκοσμίου κλάσης αθλητές και ομάδες.
1987
Η Opel γιορτάζει την 125ή της επέτειο. Το νέο βαφείο 300 εκατομμυρίων DM στο Bochum θέτει παγκόσμια περιβαλλοντικά πρότυπα με τη χρήση υδατοδιαλυτών βαφών.
1989
Το 25,000,000ό Opel, ένα Omega Caravan, περνά τη γραμμή παραγωγής. Η Opel είναι η πρώτη εταιρία που τοποθετούμε καταλυτικό μετατροπέα κλειστού βρόγχου σαν στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα βενζινοκίνητα μοντέλα μας στη Γερμανία.

Κληρονομιά 1990–1999:
Διεθνής ανάπτυξη.
Κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας, η Opel προόδευσε σημαντικά στην επέκταση της σειράς μοντέλων, στη νέα προϊοντική τεχνολογία και στη διεθνοποίηση της μάρκας Opel.
Το Κέντρο Τεχνικής Εξέλιξης της Opel στο Rüsselsheim της Γερμανίας έγινε ο πυρήνας της διεθνούς στρατηγικής προϊοντικής εξέλιξης της General Motors και πρωταρχική πηγή για τον τομέα σχεδίασης και τεχνολογίας.
Η Opel πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις στην επέκταση των υφιστάμενων Ευρωπαϊκών εργοστασίων και δραστηριοτήτων της σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Αυξάνοντας την απόδοση παραγωγής, η εταιρία είναι έτοιμη να λανσάρει το όνομα Opel σε νέες αγορές σε όλο τον κόσμο.

1992
Το νέο, προηγμένο εργοστάσιο της Opel στο Eisenach της Γερμανίας, θέτει το πρότυπο για τις μελλοντικές εγκαταστάσεις με ευέλικτη και αποτελεσματική διαχείριση της General Motors.
1993
Το Διεθνές Κέντρο Τεχνικής Εξέλιξης της Opel στο Rüsselsheim γίνεται υπεύθυνο για την σχεδίαση και την τεχνολογία παραγωγής, των δραστηριοτήτων εκτός Β. Αμερικής.
1994
Η Opel παράγει το 30,000,000ό αυτοκίνητο και γίνεται κύριος χορηγός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου της FIFA στην Αμερική.
1995
Η Opel είναι η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία που ανοίγει εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Πολωνία.
1997
Η Opel γιορτάζει 10 χρόνια συνεργασίας με τον Bertone, κατά τη διάρκεια των οποίων συναρμολογήθηκαν 105,000 Opel Cabrio στο εργοστάσιο του Bertone κοντά στο Τορίνο, στην Ιταλία.
1999
Ο Γερμανός Καγκελάριος, Gerhard Schröder, και ο Πρωθυπουργός του Hesse, Hans Eichel, συναντούν την Ηγεσία της Adam Opel AG στο πλαίσιο της έναρξης των εκδηλώσεων εορτασμού των “100 Χρόνων Αυτοκινήτων Opel”.

Επενδύοντας στο μέλλον

Το 2002 η Opel ξεκίνησε μία νέα προϊοντική επέλαση. Προγραμματίζονται επενδύσεις που ανέρχονται στα 10 δις Euro. Η Opel σχεδιάζει να λανσάρει ένα νέο μοντέλο ή μία σημαντική έκδοση κατά μέσο όρο κάθε έξι μήνες κατά τη διάρκεια των επόμενων πέντε ετών.

2000

Η Opel ξεκινά τη δημιουργία ενός νέου, προηγμένου εργοστασίου αυτοκινήτων στο Rüsselsheim, που αντιπροσωπεύει μία επένδυση της τάξεως των 820 εκατομμυρίων Γερμανικών Μάρκων (DM). Η Opel ανακοινώνει το σημαντικότερο πρόγραμμα κινητήρων στην ιστορία της. Η γενιά κινητήρων ECOTEC τροποποιείται σε μεγάλο βαθμό, με στόχο την περαιτέρω αύξηση των επιδόσεων, τη μείωση των επιπέδων εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου.

2001

Η Adam Opel AG και η GM Europe ανακοινώνουν ένα εκτενές πρόγραμμα αναδιοργάνωσης, το οποίο στοχεύει στην επαναφορά του οργανισμού σε σταθερά επίπεδα κέρδους και στην αναζωογόνηση της μάρκας.
Η Opel λανσάρει μία διετή εγγύηση για όλα τα προϊόντα της.
Το Astra γιορτάζει τα γενέθλια των 10 χρόνων του. Από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή του πιο επιτυχημένου μοντέλου, πάνω από επτά εκατομμύρια μονάδες έχουν πουληθεί σε σχεδόν 90 διαφορετικές χώρες.

2002

Η Opel ανακοινώνει τη μεγαλύτερη προϊοντική επέλαση στην ιστορία της. Το σχέδιο να λανσάρει ένα νέο μοντέλο ή μία σημαντική νέα έκδοση κάθε έξι μήνες κατά μέσο όρο κατά τη διάρκεια των επόμενων δέκα χρόνων περιλαμβάνει μία μεγάλη αναθεώρηση της γκάμας μοντέλων.
Ξεκινά η παραγωγή του νέου Vectra στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Opel στο Rüsselsheim. Αυτό το νέο εργοστάσιο αποτελεί υπόδειγμα παραγωγικότητας, ποιότητας και ευελιξίας.
Το Corsa, το πιο επιτυχημένο μικρό αυτοκίνητο του κόσμου, γιορτάζει τα γενέθλια των 20 χρόνων του και ένα ρεκόρ παραγωγής 11 εκατομμυρίων μονάδων από τότε που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 1982.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Siamo vecchi troppo presto,e intelligenti troppo tardi.

Αποσυνδεδεμένος dimosgr

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 1
Re: ολη η ιστορια της opel...
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 11, 2009, 08:40:05 πμ »
γεια σας
ανακατασκευαζω ενα OPEL OLYMPIA REKORD 1956
και ψαχνω να βρω το βιβλιο με τους κωδικους για ανταλακτικα
καθε βοηθεια δεκτη
δεν ειναι ιδιο με το 1957 π1
ευχαριστω και ελπιζω στη βοηθεια σας
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος shadow man

  • Guru Member
  • ******
  • Μηνύματα: 7497
  • Car: Ideal Zig-Zag 01
  • Gender: Male - Άνδρας
  • Location: deep in the Mountains...
Re: ολη η ιστορια της opel...
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 02:45:36 πμ »
νομιζα οτι καποτε η οπελ ασχοληθηκε και με ελικοπτερα (ή εξαρτηματα τους). να το ψαξω μηπως ή κανω λαθος?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Never drive faster than your guardian angel can fly...


Αποσυνδεδεμένος Ascona B Turbo

  • Elite Member
  • Regular Member
  • ***
  • Μηνύματα: 317
  • Ο ΠΑΛΙΟΣ ΤΟΥΡΜΠΙΖΕΙ ΑΛΛΙΩΣ...
  • Gender: Male - Άνδρας
Re: ολη η ιστορια της opel...
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 07, 2010, 03:43:56 πμ »
Παράθεση από: "vectra pearl"

Βιογραφία Adam Opel Η αυτοκινητική οικογένεια...


Τολη.......... :opelflag:   [smilie=ok.gif]  [smilie=ok.gif]  [smilie=ok.gif]  [smilie=ok.gif]  :ipoklisi:  :ipoklisi:  :ipoklisi:  :ipoklisi:  :opelflag: .(Και αλλαξε avatar επιτελους,μας εχει ζαλισει αυτη η στριφογυριστη τουρμπινα σου!!! :snakeman: Τι τη θες,αφου εχεις το πιο αργο Opel στο Club...... :icon_lol:  :snakeman:  :icon_lol:  :snakeman:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 07, 2010, 09:02:42 πμ από ASTRApogianos »

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal