Αποστολέας Θέμα: astra j 1.6 cdti  (Αναγνώστηκε 2071 φορές)

Αποσυνδεδεμένος giwrgos FYTO

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • OpelClub
    • http://opelclub.gr/index.php?PHPSESSID=28482606a63342be0a6a56555b08c5cc&action=register
astra j 1.6 cdti
« στις: Μάρτιος 06, 2015, 06:55:37 μμ »
geia sas paidia exw ena  astra j 1.6 cdti me ta 136 kai to exw molis ena mhna....exw provlhma oso anafora thn thermokrasia to prwi den m sukwnei katholou akomh kai 15 lepta sto relanti......otan ksekinhso sta 10 lepta odhghsh tha m ftasei stous 70 vathmos kai an stamatisw na parw kafe kai den to svhsw katholou ksekinontas pali tha m paei h thermokrasia pali stous 50......phga sthn antiprosopia kai m eipan ta petrelaia argoun na sykwsounthermokrasia.......sto taksidi pantos den exw thema......mporei na me voithisei kapoion an exei akousta kati paromio....eyxaristw

Αποσυνδεδεμένος ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 10:33:32 πμ »
                      Φίλε Γιώργο , είμαι κάτοχος ενός ASTRA SPORTS TOURER 1.6 CDTI(136HP) απο τον Οκτώβριο του 2014.Απο τον πρώτο κιόλας μήνα παρατήρησα , εκτός απο το ότι αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία στο ρελαντί και μια αστάθεια στο δείκτη του οργάνου θερμοκρασίας.Κατά την διάρκεια κίνησης του αυτοκινήτου(καθώς ανέβαζε θερμοκρασία) έβλεπα τον δείκτη απο τους 50 βαθμούς να ανεβαίνει στους 60-70 και σε κλάσματα δευτεπολέπτου να γυρίζει πάλι στους 50 ή να παίζει μεταξύ 60-70-80.Όλα αυτά βέβαια που περιγράφω, μέχρι να πιάσει 90 όπου εκεί σταθεροποιείται είτε στήν πόλη είτε σε ταξίδι.Στήν αντιπροσωπεία, βέβαια, το διαγνωστικό δεν έδειξε τίποτα ίσως γιατί δεν το έκανε την συγκεκριμένη στιγμή(ούτε το κάνει στο ρελαντί που το δοκίμασαν εκεί).Όλα αυτά δεν τα βλέπω φυσιολογικά και είμαι στο ψάξιμο.
Έχω το e-mail μου στο club.Άν θέλεις απάντησέ μου.

Αποσυνδεδεμένος ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 09:47:24 μμ »
                      Φίλε Γιώργο , είμαι κάτοχος ενός ASTRA SPORTS TOURER 1.6 CDTI(136HP) απο τον Οκτώβριο του 2014.Απο τον πρώτο κιόλας μήνα παρατήρησα , εκτός απο το ότι αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία στο ρελαντί και μια αστάθεια στο δείκτη του οργάνου θερμοκρασίας.Κατά την διάρκεια κίνησης του αυτοκινήτου(καθώς ανέβαζε θερμοκρασία) έβλεπα τον δείκτη απο τους 50 βαθμούς να ανεβαίνει στους 60-70 και σε κλάσματα δευτεπολέπτου να γυρίζει πάλι στους 50 ή να παίζει μεταξύ 60-70-80.Όλα αυτά βέβαια που περιγράφω, μέχρι να πιάσει 90 όπου εκεί σταθεροποιείται είτε στήν πόλη είτε σε ταξίδι.Στήν αντιπροσωπεία, βέβαια, το διαγνωστικό δεν έδειξε τίποτα ίσως γιατί δεν το έκανε την συγκεκριμένη στιγμή(ούτε το κάνει στο ρελαντί που το δοκίμασαν εκεί).Όλα αυτά δεν τα βλέπω φυσιολογικά και είμαι στο ψάξιμο.
Έχω το e-mail μου στο club.Άν θέλεις απάντησέ μου.

Αποσυνδεδεμένος markelos

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 08, 2016, 09:17:58 μμ »
Παιδες εχω ακριβως το ιδιο θεμα.Το τουτου ειναι του 2015 diesel με 136 hp.Απο την ωρα που το πηρα ο δεικτης χορευε μεχρι να σταθει στους 90.Μιλησα με Γερμανια και για κακη μου τυχη μου ειπαν οτι εφοσον υπαρχει οπελ ελλας να μιλησω με αυτους.Αρχικα μου ειπαν οτι δεν τρεχει κατι και θα το φτιαξουν.Μου άλλαξαν θερμοστατη και ψυκτικα και το αμαξι ηταν το ιδιο.Μου εκαναν αναβαθμιση στο λογισμικο και το ξεσκισαν.Ο δεικτης κολαει κατα καιρους,χορευει και επιπλεον η καταναλωση απο 6-6,5 λιτρα πηγε στα 8.(μετρημενο στην μανικα).Αφου εφαγα χοντρο δουλεμα ακουγοντας οτι βλακεια κατεβαζει ο ανθρωπινος νους κατεληξα στα εξωδικο.Αστα να πάνε. :dead meat:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 08, 2016, 11:50:30 μμ από markelos »

Αποσυνδεδεμένος giwrgos FYTO

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • OpelClub
    • http://opelclub.gr/index.php?PHPSESSID=28482606a63342be0a6a56555b08c5cc&action=register
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 17, 2016, 04:03:27 μμ »
Λοιπόν αγαπητοί φίλοι βρήκα τι έφταιγε....λοιπον το αstra έχει ηλεκτρομαγμητικη τρόμπα και λειτουργεί μόνο όταν αυτή κρινη πως χρειάζεται δηλαδή μέχρι να φτάσει το όχημα στους 90 βαθμούς κομπλάρει μόνο για 10 δευτερόλεπτα και ύστερα στους 90 ξανά.οποτε δεν υπάρχει θέμα...

Αποσυνδεδεμένος markelos

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 17, 2016, 11:13:58 μμ »
 giwrgos FYTO...Δεν θα διαφωνησω μαζι σου οτι το αμαξι δεν εχει προβλημα αλλα γιατι αλλα δουλευουν κανονικα?Συγκεκριμενα ο κολητος μου εχει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ και ο δεικτης του δουλευει οπως πρεπει να δουλευει ενας δεικτης θερμοκρασιας.Γραμικα.Τωρα για ποιο λογο τα δικα μας το κανουν και ολοκληρη οπελ δεν μπορει να το φτιαξει εμενα με βαζει σε σκεψεις.Και οπως αιτιολογησα και στο εξωδικο που εκανα ηταν οτι ποιος νοημων ανθρωπος θα αγορασει τα δικα μας οχηματα με τον δεικτη να χορευει?πως μπορω εγω να βασιστω οτι η δυσλειτουργια αυτη δεν θα γινει και μετα τους 90 βαθμους?
Με την λογικη οτι φταιει η τρομπα γιατι δεν την αλλάζουν και κανουν τις πάπιες?Περιμενουν να περασει η 2ετια που εχουν τα ηλεκτρικα και μετα καλοφαγωτο?Να μας πουνε οτι βρηκαμε τι φταιει αλλα σκαστε κανα δυο χιλιαρικα?Εγω απο ολη αυτη την αντιμετωπιση απο πλευρα της οπελ με εχει κανει να μην ξαναπάρω οπελ που να με πληρωνουνε.Και καποια συγγενικα και φιλικα ατομα που το σκεφτοντουσαν να πάρουν αναλογο αυτοκινητο με αυτα που ειδαν οτι τραβαω εγω πήραν τρεχοντας άλλο αμαξι.(skoda,hyundai,honda)και ειναι τρισευτυχισμενοι.Εγω κανω εξωδικα.
Αν θες απο περιεργεια και μονο πες μου ποιος σου ειπε για την τρομπα.

Αποσυνδεδεμένος ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 18, 2016, 10:18:17 πμ »
Αγαπητοί φίλοι ,μετά από ψάξιμο διάβασα ότι  ένας ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης αποσυνδέει την τροχαλία της αντλίας νερού  στη φάση προθέρμανσης του κινητήρα, με σκοπό να φτάνει ταχύτερα σε θερμοκρασία λειτουργίας μειώνοντας παράλληλα το φορτίο του κινητήρα και την κατανάλωση .Κάτω από αυτές τις συνθήκες  το αυτοκίνητο έπρεπε να ανεβάζει σχετικά γρήγορα θερμοκρασία  και όχι μετά από 10-15 λεπτά λειτουργίας στο ρελαντί η σε κίνηση .Συμφωνώ στο ότι η θερμοκρασία πρέπει να ανεβαίνει γραμμικά .Θεωρώ ότι το πρόβλημα δεν είναι στον θερμοστάτη αλλά είτε στη βαλβίδα θερμοκρασίας (από την οποία παίρνει ένδειξη το όργανο) είτε στο ίδιο το όργανο ,λόγω του ότι αυτά δουλεύουν με μικρορεύματα .Ελπίζω σε γρήγορο εντοπισμό και λύση του προβλήματος.

Αποσυνδεδεμένος ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 24, 2016, 01:57:52 μμ »
Φίλοι μου,μπείτε στο caroto.gr και μετά στο ΨΑΧΤΗΡΙ της ιστοσελίδας πληκτρολογείστε (Opel,οι νέας γενιάς SIDI και CDTI) και διαβάστε λεπτομέρειες για τον κινητήρα των αυτοκινήτων μας και για τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη της αντλίας νερού.Δέν πιστεύω οτι η αστάθεια του οργάνου θερμοκρασίας οφείλεται σε αυτόν το λόγο.

Αποσυνδεδεμένος markelos

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 01, 2016, 11:32:15 μμ »
Ουτε η οπελ στην Γερμανια δεν ξερει γιατι το κανει σε μερικα αυτοκίνητα.Αν το εκανε σε ολα τοτε θα το εψαχναν.Καθε μάστορας εξουσιοδοτημενος και μη ,μου έλεγε και διαφορετικη πιθανοτητα.(Φταιει ο εγκεφαλος,βραχυκυκλώνει καλώδιο,τα εχει παιξει το οργανο,ο δεικτης ειναι ενδεικτικος και δεν μετραει αμμεσα την θερμοκρασια αλλά δινει καποια σχετικη ενδειξη ο εγκέφαλος,φταιει το λογισμικο,φταιει ο ερμης που ειναι αναδρομος).Αλλα ρε παιδες υπάρχουν μερες ελάχιστες 10-12 απο τις 365 που μου εχει μετρησει σωστα κυριως οταν ειναι πολυ κρυος ο καιρος και ειμαι σε συνεχη κινηση,οταν υπάρχει δηλαδη συνεχης ροη αερα.Οταν σταματαω αρχιζει τα παιχνιδια ο δεικτηςΠαντως στην αντιπροσωπεια δεν ασχοληθηκαν περισσοτερο.Αλλαξαν θερμοστατη,δεν αλλάξε κατι και σηκωσαν τα χερια ψηλά.Συνηθησε το μου ειπαν δεν μπορουμε να το φτιάξουμε γιατι δεν μας λένε απο τα κεντρικα τι φταιει.Οποτε αγαπητοι μου συμπάσχοντες υπομονη,ετσι και αλλιώς τον ηπιαμε. :papas:

Αποσυνδεδεμένος gsisr

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • OpelClub
astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 10, 2016, 09:05:33 πμ »
Το ίδιο μοτέρ έχω κι εγώ μοντέλο 2016 2.500 χλμ πρόβλημα με τη μίζα. Αν είναι δυνατόν


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 11, 2016, 09:04:23 πμ »
Φίλοι μου,τώρα θυμήθηκα ότι κάποιες φορές δουλεύει το βεντιλατέρ σε άσχετο χρόνο.Δηλαδή,ενώ το αυτοκίνητο δεν έχει ακόμα σηκώσει θερμοκρασία 60-70 (κατά την διάρκεια μιάς διαδρομής 2 χλμ) μόλις το σβήνω ακούω το βεντιλατέρ να δουλεύει.Θέλω να μου πείτε αν έχετε το ίδιο πρόβλημα.Φίλε gsisr θέλω,αν γίνεται,να μου περιγράψεις τι ακριβώς σου κάνει με τη μίζα.

Αποσυνδεδεμένος gsisr

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • OpelClub
astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 11, 2016, 05:43:18 μμ »
Αυτό που περιγράφεις μάλλον φυσιολογικό είναι και υποθέτω πως εκείνη τη στιγμή εχει αρχίσει αυτοκαθαρισμος dpf. Αν πας στη καρτέλα top consumers θα δεις λογικά να σου εχει και την ένδειξη rear defrost.
Όσων αφορά τη μίζα με το που γυρνάω το κλειδί και παίρνει μπρος είναι σα να κολλάει η μίζα, σα φτέρνισμα ενα πραμα. Αν ακούσεις προσεκτικά ίσως να καταλάβεις τι εννοώ http://youtu.be/jojejSidPWQ στο 5ο δευτερόλεπτο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 12, 2016, 08:44:34 πμ »
    Αυτό που περιέγραψες και είδα ,με τη μίζα, μου το κάνει και εμένα απο την αρχή,όχι όμως πάντα.Είναι ένα κροτάλισμα,σαν να καθυστερεί να απεμπλακεί το γρανάζι της μίζας απο αυτό του κινητήρα.Δεν είχα δώσει όμως σημασία νομίζοντας οτι προέρχεται απο την ανάφλεξη του κινητήρα.Στην αντιπροσωπεία το είδαν και αν ναι τι σου είπαν;
Ένα FIAT STILO που είχα,το πρόβλημα αυτό με τη μίζα μου το έκανε στις 180.000 χλμ. και δεν είχα ποτέ προβλήματα με θερμοκρασίες.

Αποσυνδεδεμένος gsisr

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 12, 2016, 04:57:09 μμ »
φίλε μου πραγματικά δεν θέλω να το πάω στην αντιπροσωπεία! δεν ξέρω τι να κάνω! οι άνθρωποι δεν είναι ούτε για αλλαγή λαδιών! άμα τους το πάω θα μου πουν αφησέ το. Θα δοκιμάσουν διάφορα, ίσως βάλουν και χέρι σε πράματα που δεν πρέπει και θα μείνω και χωρίς αμαξι. Το μοτέρ δεν έχει πρόβλημα με τις θερμοκρασίες. Οκ ο δείκτης μπορεί να παίζει λίγο μεχρι να σταθεροποιηθεί αλλά αυτό δε το θεωρώ πρόβλημα. Επίσης αυτό που ανέφερες με το βεντιλατέρ σε προηγούμενο ποστ σου κατά 99% εκείνη τη στιγμή γίνεται αυτοκαθαρισμός. Να το προσέξεις. Δεν πρέπει να σβήσεις το μοτέρ εκείνη τη στιγμή!
Αυτό το θέμα με τη μίζα πολύ με προβληματίζει. Άλλοι κάτοχοι με το ίδιο μοτέρ έχουν παρατηρήσει κάτι; ορίτστε και μια ηχογράφηση που ακούγεται κάπως καλύτερα https://www.dropbox.com/s/7iwpjumoy8kq1p1/%CE%9D%CE%AD%CE%B1%20%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE.m4a?dl=0

Αποσυνδεδεμένος ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • OpelClub
Απ: astra j 1.6 cdti
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 20, 2016, 08:23:36 πμ »
Είχες δίκιο,όταν ανάβει το βεντιλατέρ σε άσχετο χρόνο γίνεται αυτοκαθαρισμός του φίλτρου μικροσωματιδίων.Το παρατήρησα πιό προσεκτικά και το κατάλαβα.Ευχαριστώ φίλε.

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal